سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون زیربنایی و عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند:

اختصاص ۲۰ هزار میلیارد ریال برای بهسازی معابر آبادان

آقای صفایی گفت: ۲۰ هزار میلیارد تومان در قالب تفاهم نامه‌ای به بهسازی معابر آبادان اختصاص پیدا کرده است.

فالح صفایی، معاون زیربنایی و عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای امسال در منطقه آزاد اروند به منظور اجرای طرح‌های عمرانی آبادان مصوب شده است.

به گفته او سازمان منطقه آزاد اروند در همین رابطه تفاهم نامه ای را با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و با هدف ایجاد زیرساخت های عمرانی منطقه امضا کرده است.

این مسئول گفت : در فاز نخست این تفاهم نامه عملیات بهسازی و نوسازی معابر شهری آبادان در کوی ذوالفقاری، علوانیه و امیرآباد به عنوان نقطه شروع این طرح در نظر گرفته شده که هم‌اکنون پیمانکار در حال اجرای آن است.

او شرط اجرای این طرح‌های عمرانی را آماده بودن زیرساخت‌هایی از جمله ایجاد شبکه آب، برق، گاز، فاضلاب و مخابرات در مناطق اعلام کرد تا دوباره کاری و هدر رفت هزینه رخ ندهد.

پروژه‌های عمرانی در آبادان با همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی و با محور شهرداری عملیاتی خواهد شد و شهرداری موظف است زیرساخت‌های لازم را مدیریت کند تا بهسازی معابر با کیفیت به اجرا درآید.

منطقه آزاد اروند با مساحت ۳۷ هزار و ۴۰۰ هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهر‌های آبادان، خرمشهر و مینوشهر (جزیره مینو) است که در محل تلاقی ۲رودخانه اروند و کارون واقع است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.