سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخم مرغ ۳۰ درصد زیر قیمت مصوب عرضه می‌شود

رئیس اتحادیه مرغ تخم گذار گفت: هم اکنون مازاد تولید در بحث تخم مرغ داریم، به طوری که دو برابر نیاز تهران تولید داشته‌ایم.

آقای حمیدرضا کاشانی گفت: تخم مرغ در میادین و تمامی فروشگاه های زنجیره ای تامین شده اما در توزیع فروشگاه ها مشکل وجود دارد، این در حالی است که در تامین و تولید تخم مرغ مشکلی وجود ندارد و ما شاهد کاهش قیمت شدید تخم مرغ  هستیم.

به گفته رئیس اتحادیه مرغ تخم گذار، امروز تخم مرغ درب مرغداری به کیلویی ۲۵ هزار تومان و به شانه‌ای ۴۸ هزار تومان رسیده و مازاد تولید داریم. امیدوار هستیم مسئولان در این بخش سریع اقدام کنند و با مدیریت مازاد تولید که در کشور وجود دارد، اقداماتی را در دستور کار خود قرار دهند.

او می‌گوید، در خرده فروشی‌ها روز پنج شنبه شاهد هیجاناتی بودیم و با توجه به آنکه حمل تخم مرغ دارای سیستم توزیع منظمی است، شاهد کاهش بودیم، اما از دیروز با دستور وزیر، تولید را افزایش داده‌ایم و هم اکنون دوبرابر کل نیاز تهران تخم مرغ داریم که ۳۰ درصد زیر قیمت مصوب است.

با توجه به تامین تخم مرغ به میزان کافی و ارسال محصول به تمامی فروشگاه ها دیگر همانند دیروز شاهد کمبود در بازار نیستیم. هم اکنون تخم مرغ در تمامی مغازه ها، میادین و فروشگاه ها با نرخ هر شانه ۶۷ تا ۷۰ هزار تومان کمتر از قیمت مصوب موجود است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۲۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
داخل شهر ما فروشگاه وجود ندارد که بخواد توضیح بشه
ناشناس
۲۰:۰۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
ماه بعد مبلغ یارانه رو میارن پائین میگن مرغ و تخم مرغ ارزونتر شده
ناشناس
۲۰:۰۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
مرغ و تخم مرغ که دیگه قاچاق نمیشه خب دولت گرونتر بخره و ارزون تر بده به مردم