سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضربه بیش از ۶۳۳ میلیارد ریالی سربازان گمنام به جرائم سازمان یافته

دادستان کرمان گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) طی چند ماه گذشته، بیش از ۶۳۳ میلیارد ریال به جرائم سازمان یافته ضربه وارد کرده اند.

دادخدا سالاری  گفت: به منظور مبارزه با بنیان‌های اقتصادی باند‌های قاچاق و اقتصاد ناسالم، ۶۳۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وجوه باند‌های جرائم سازمان یافته شناسایی شده از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) استان کرمان در چندماه گذشته توقیف شده است.

او  در تشریح این خبر می گوید: کلیه این باند‌ها در خارج از استان فعالیت داشته اند؛ اما با رصد هوشمند در تور اطلاعاتی استان کرمان گرفتار شده اند و مبارزه قاطعی با آن‌ها انجام شده است و این امر بیانگر تلاش و مجاهدت استان در مبارزه مستمر با جرائم سازمان یافته است.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان این اقدامات براساس هماهنگی‌دستگاه‌های قضایی و اطلاعاتی به منظور ضربه زدن به اقتصاد ناسالم باند‌های جرائم سازمان یافته از جمله در حوزه قاچاق و موادمخدر و کمک به رقابت‌های اقتصادی سالم انجام شده و در حقیقت مبارزه بزرگی به منظور از بین بردن جرائم مهم و‌گسترده انجام شده است.

مدعی العموم در استان کرمان گفت: بیش از ۱۰ متهم که غیربومی استان کرمان هستند، نیز مورد تعقیب و پیگرد قضایی قرار گرفته اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۳۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
درود