سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آشکار سازی نقاط پر تصادف جاده‌های مازندران

معاون راهداری اداره کل راهداری مازندران از آشکار سازی نقاط پر تصادف در جاده‌های استان خبر داد.

اسماعیل فولادی گفت: نقاط پر تصادف در جاده‌های مازندران بمنظور افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای آشکار سازی شد.

او می‌گوید: با عنایت به شناسایی نقاط پرتصادف استان از سنوات گذشته اقدامات مؤثری درخصوص رفع این نقاط انجام گرفته و درهمین راستا نیز نصب انواع علائم به عنوان یک اقدام کم هزینه، زودبازده، توانسته در جهت کاهش تصادفات و سوانح رانندگی نقش بسیار مؤثری ایفا کند.

به گفته فولادی اقبال و استقبال عموم کاربران جاده‌ای برای تردد از سطح محور‌های مازندران بالا است، از این رو امیدواریم با برنامه ریزی و تلاش مضاعف بتوانیم سرعت قابل توجهی در حذف نقاط پرتصادف داشته باشیم.

او می‌گوید: راه‌های ارتباطی مازندران به دلیل گردشگر پذیر بودن و نزدیکی به پایتخت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و از راه‌های بسیار پرتراکم محسوب می‌شوند.

به گفته فولادی فاصله کم مراکز جمعیتی در مازندران و تراکم شهر‌ها بر اهمیت راه‌های درون استانی افزوده است و این در حالی است که هنوز توجه ویژه‌ای به این راه‌ها نشده است.

او می‌گوید: محور‌های ارتباطی مازندران به دلیل حجم بالای ترافیک و تردد وسایل نقلیه جز محور‌های حساس کشور محسوب شده، بنابراین ایمن سازی این محور‌ها و حذف نقاط پرتصادف به عنوان دو برنامه اصلی این اداره کل همواره به طور ساری و جاری در دستور کار قرار دارد.

به گفته اقدامات وسیع و گسترده‌ای در خصوص ایمن سازی محور‌های مازندران در قالب اجرای روکش آسفالت، خط کشی، نصب علائم، اَشکار سازی نقاط پر تصادف و ... به اجرا در آمدست اقدام است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.