سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر فرهنگ لبنان مطرح کرد؛

آزادی لبنان، مرهون دلسوزی های حاج قاسم + تصاویر

محمد وسام المرتضی گفت: آزادی امروز کشورم را مرهون حمایت و دلسوزی های شهید سلیمانی می دانم.

محمد وسام المرتضی وزیر فرهنگ لبنان امروز با هیئت همراه با استقبال جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، دهقانی مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و تعدادی از مسئولان وارد کرمان شد.

محمد وسام المرتضی در بدو ورود به کرمان گفت: حضور خود در کرمان و در کنار مرقد شهید سلیمانی را افتخاری برای خود می‌دانم.

 

 

او می‌گوید: آزادی امروز کشورم را مرهون حمایت و دلسوزی‌های شهید سلیمانی می‌دانم.

همچنین محمد وسام المرتضی با حضور در گلزار بین المللی شهدای شهر کرمان به مقام شامخ شهدا به ویژه سید الشهدای مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

وزیر فرهنگ لبنان در گلزار شهدای کرمان در جمع فرزندان دهه ۹۰‌ای کرمانی گفت: من آرزو دارم دوست حاج قاسم باشم.

او می‌گوید: ما مردم مقاومی در لبنان داریم که توانستند جزئی از لبنان را که از سوی اسرائیل اشغال شده بود به کمک مرد بزرگی، چون حاج قاسم از لبنان بیرون کنند.

محمد وسام المرتضی گفت: به کرمان آمده ام تا مزار حاج قاسم را زیارت کنم و سلام مردم را برسانم و از حاج قاسم به خاطر کمک هایش دربیرون راندن دشمن از سرزمینم، تشکر کنم.

او خطاب به فرزندان دهه ۹۰‌ای کرمان می‌گوید: می‌دانید اسرائیل از ما به خاطر مقاومت مردم و کمک‌های حاج قاسم می‌ترسد و شما باید افتخار کنید از شهر حاج قاسم هستید.

به گفته وزیر فرهنگ لبنان آماده ایم با حاج قاسم عهد ببندیم و پای آرمان‌ها و دفاع از لبنان ایستاده ایم.

 او همچنین طی مصاحبه ای گفت: مردم لبنان مردم آگاه و وفارادی هستند و وفاداری آن ها در انتخابات مشخص است و نتیجه انتخابات بر مقاومت استواره شده و مقاومت ما در لبنان مقاومت شرافتمند و هدفمند است. 

به گفته محمد وسام المرتضی شایسته است، مقاومت ظلم و ستم اقتصادی را از گرده مردم بر دارد و دولتی بسازد که در شان مردم باشد.

او می گوید: به کرمان آمدم تا  از این مکان مقدس دیدن کنم و این یک فرصتی است که به عنوان یک شخص و نماینده مردم لبنان از حاج قاسم به دلیل کمک به مقاومت تشکر کنم.

به گفته وزیر فرهنگ لبنان شهید سلیمانی نماد مقاومت در جهان و برای کسانی که در برابر ظلم ایستادگی می کنند و خود را فدای خط مقاومت می کنند، است. 

او می گوید:  سپاسگزار کمک های سردار سلیمانی برای مقاومت و خط مقاومت، هستم. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.