سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داداش زاده: خیلی‌ها دوست نداشتند پرسپولیس باز هم قهرمان لیگ برتر شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من معتقدم خیلی‌ها نمی‌خواستند و دوست نداشتند پرسپولیس برای ششمین سال پیاپی قهرمان لیگ برتر شود.

بهزاد داداش زاده گفت: باید یک واقعیت را بپذیریم که پرسپولیس و استقلال متعلق به دولت هستند و مردم هیچ نقشی در آن‌ها ندارند. عواملی که باعث شد پرسپولیس این فصل نتواند قهرمان شود، بی ثباتی در مدیریت بود. در این چند سال مدیران زیادی به پرسپولیس آمدند، اما نتوانستند، کاری برای پرسپولیس انجام دهند و این تغییرات باعث ضربه زدن به کادر فنی و بازیکنان شد. مدیران گذشته پرسپولیس بازیکنان بی کیفیتی جذب کردند که بدهی‌های زیادی برای تیم به وجود آوردند. همه این‌ها باعث آسیب زدن به کادرفنی شد که در این فصل نتیجه این آسیب‌ها را مشاهده کردیم.

مدیران بی کفایت فقط برای پرسپولیس حاشیه درست کردند

۷۰ درصد نتایجی که پرسپولیس در این فصل گرفته، مدیون بی کفایتی مدیران این تیم بوده که فقط برای تیم حاشیه درست کردند. کادرفنی هم تمرکز سال‌های گذشته را نداشت و نتوانست تیم را به خوبی آماده مسابقات کند. بعضی از بازیکنان فعلی پرسپولیس، نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و پیراهن پرسپولیس برایشان بزرگ است. پرسپولیس در این فصل، تیم بدی نبود، اما نمی‌خواستند این تیم برای ششمین سال پیاپی قهرمان لیگ برتر شود.

لک این فصل عملکرد بدی در لیگ برتر داشت

حامد لک در این فصل اشتباهات زیادی داشت و مانند گذشته نبود. او ۱۲ امتیاز را از پرسپولیس گرفت. مربی دروازه بان‌های تیم باید بیاید و به خاطر نحوه بد تمرین دهی برای دروازه بانان، شفاف سازی کند. لک از لحاظ روحی ضربه بدی خورد. وقتی لک بد بازی می‌کند کادر فنی مقصر است؟ فوتبال روی بدشان را در این فصل به پرسپولیس نشان داد. پرسپولیس وقتی می‌برد باز هم ایراداتی داشت. مدیر عامل باید تضمین دهد که گل محمدی بماند، زیر او عملکرد خوبی در پرسپولیس داشته است.

مدیرعامل پرسپولیس باید خواسته‌های گل محمدی را برآورده کند

درویش، مدیرعامل پرسپولیس باید خواسته‌های گل محمدی را برآورده کند، اما اگر توانایی این کار را ندارد پس بهتر است  که گل محمدی از پرسپولیس برود، چرا که او تحت فشار نمی‌تواند تمرکز تیمش را حفظ کند. بضاعت گل محمدی همین است و تا مدیرعامل نتواند بازیکنان مد نظرش را برآورده کند، او نمی‌تواند موفق شود.


بیشتر بخوانید


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۰۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
توهم یک عدد پرسپولیسی تا الان کسی گردن نگرفته
لنگی دو آتیشه
۱۵:۱۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
نه بابا تا من یاد دارم هواداران استقلال ، سپاهان ، تراکتور ، ذوب آهن ، استقلال ، ملوان ، برق شیراز ، پاس و سایر تیمهای ریشه دارکشور در هرفصل و حتی در فصل جاری مشتاقانه خواهان قهرمانی لنگپولیس بودند .
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
با سلام و احترام ..من نه طرفدار پرسپولیس هستم نه طرفدار استقلال ...ولی قهرمانی این دو تیم (نه باشگاه به اصطلاح بزرگ) به رنگی بودن وزیر ورزش بر میگردد نه خود این تیمها.
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
یعنی ،خودتون خجالت نمی کشیدید!!!! خیلی نمی خواستن که چرکپولیس قهرمان بشه !!! یعنی چی !!! همانطور که تو این سالها نخواستن ،استقلال روز خوش داشته باشه ، بابا مسعود جامهای اسنپی را به لنگی ها هدیه کرد
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
اون پنج بار هم حرف و حدیث با ..... شدین
یکم بخودتان بیاین
وای اگر var یا همان ویدیو چک بود دیگر شما این حرف ها رو نمی زنید
ناشناس
۱۲:۱۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
بله خیلیا دوست نداشتن ،مثلا هواداران استقلال سپاهان تراکتور ..خیلیای دیگه که دوست داشتن نتایج تو زمین رقم بخوره نه بوسیله وزرای نامحترم که تو پنج ساله گذشته از هیچ کمکی دریغ نکردن ..