سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها تدبیر هوشمندانه دولت در تحقق عدالت است

فرماندار شهرستان خاش گفت: پس از ۷ ماه کار کارشناسی متراکم و مشورت با نخبگان، صاحب نظران، دولت و مجلس تصمیماتی به نفع اقتصاد ملی گرفته شده است.

 صاحب گل صالحی در ستاد تبیین و تشریح سیاست‌های اقتصادی دولت و مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها گفت: در طرح مهم مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در بین مردم تلاش شده یارانه‌ها به جای اختصاص به کالاها، مستقیماً به دست مردم برسد و ضمن عدم تحمیل افزایش هزینه‌ها به مردم جلوی مفاسد اقتصادی، قاچاق، رانت، احتکار و... گرفته خواهد شد.

او گفت: دولت دکتر رئیسی در ابتدای کار برای برون رفت از مشکلات و چالش‌های اقتصادی با نظر نخبگان سند تحول دولت مردمی را با هدف تحول و اصلاحات عمیق در توزیع یارنه ها، ساختار بودجه ریزی، تجارت، ترانزیت و حمل و نقل، تولید و سرمایه گذاری و توجه ویژه به اقشار ضعیف جامعه مورد توجه قرار داد.

صالحی گفت«اجماع بین مسئولان»، «اقناع افکار عمومی، نخبگان و مردم» و «حمایت از منافع مردم خصوصا اقشار محروم» سه اصل مد نظر دولت در اجرای تصمیمات مهم اقتصادی است.

او گفت: سازمان‌های متولی ضمن اهتمام در اقناع سازی و روشنگری از طریق جهاد تبیین و تزریق آرامش در جامعه باید به صورت مستمر بر توزیع کالا و پیشگیری از هر گونه کمبود یا افزایش قیمت نظارت دقیق داشته باشند تا با هرگونه تخلف برخورد شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.