سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت فلسطین

افشای هویت افسر صهیونیست کشته شده در غزه پس از ۴ سال

رژیم صهیونیستی که با ادعای برخی ملاحظات از افشای نام افسر ویژه خود که سال ۲۰۱۸ در غزه کشته شد، خودداری می‌کرد، پس از ۴ سال هویت او را فاش کرد.

محمود خیرالدین، از افسران نیروی ویژه «سایرت متکل» (نام یگان تکاوری فوق ویژه رژیم صهیونیستی که بالاترین مرجع نظامی در این رژیم به‌شمار می‌رود) بود که  سال ۲۰۱۸ در شرق خان یونس به ضرب گلوله نیرو‌های مقاومت فلسطین  به هلاکت رسید.

جروزالم پست نوشت: او عنوان سرهنگ دوم را داشت و در سال ۱۹۹۷ وارد گردان شناسایی چتربازان شده و از سال ۲۰۰۲ به عنوان سرباز، افسر و فرمانده در واحد عملیات ویژه اطلاعات نظامی خدمت کرده بود.

آهارون حیلوا، فرمانده اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در خصوص علت افشای نام او بعد از این مدت گفت: «یک سری ملاحظات و حساسیت‌ها در مورد سایر اعضای عملیات وجود دارد، اما تصمیم گرفته شد که نام و تصاویر او منتشر شود».

محمود خیرالدین در ۱۱ نوامبر ۲۰۱۸ در جریان درگیری با نیروهای جنبش حماس در حین انجام عملیات ویژه طولانی مدت در نوار غزه کشته شد.

سخنگوی حماس: اعلام نام افسر صهیونیست بر توانمندی اطلاعاتی گردان‌های قسام مهر تایید می‌زند

حازم قاسم در رشته توئیت‌هایی نوشت: اقدام اشغالگران به اعلام نام افسر نیرو‌های ویژه‌ای که نیرو‌های گردان‌های قسام در نبرد «لبه شمشیر» او را به هلاکت رساندند، بر توانمندی اطلاعاتی قسام مهر تایید می‌زند؛ زیرا مدت زمان کوتاهی پس از لو رفتن یگان ویژه و کشته شدن فرمانده آن، نام و جزئیات مشخص شد و نام تمام نیرو‌های آن یگان لو رفت به گونه‌ای که فرماندهان ارتش دشمن مجبور شدند همه نیرو‌های این یگان را اخراج کنند.

جزئیاتی که گردان‌های القسام درباره یگان ویژه و نقشه‌های آن فاش کردند، فقط بخشی از اطلاعات محرمانه‌ای است که قسام درباره این عملیات پیچیده امنیتی در اختیار دارد و نشانگر توان اطلاعاتی مقاومت در ایستادن مقابل سیستم امنیتی صهیونیست‌ها و مختل کردن آن است.

مقاومت فلسطین  او را در همان زمان شناسایی کردند و همان موقع از هلاکت این افسر صهیونیستی خبر داده بود و حالا رژیم صهیونیستی پس از ۴ سال آن را تایید کرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.