سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش و پرورش برای جذب و ماندگاری معلمان سازوکار ویژه‌ای درنظر بگیرد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: آموزش و پرورش برای جذب و ماندگاری معلمان در مناطق محروم باید سازوکار ویژه‌ای درنظر بگیرد تا افراد برای ماندگاری در این مناطق انگیزه کافی داشته باشند.

 مدرس خیابانی  با تاکید بر اهمیت نیروی انسانی در تحقق اهداف آموزش و پرورش، گفت: آموزش و پرورش برای جذب و ماندگاری معلمان در مناطق محروم باید سازوکار ویژه‌ای درنظر بگیرد تا افراد برای ماندگاری در این مناطق انگیزه کافی داشته باشند.

 مدرس خیابانی در دیدار معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش از نهاد‌های پایه و اساسی هر جامعه است چرا که تربیت دانش آموزان و آینده سازان جامعه در مدرسه اتفاق می‌افتد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان برای توسعه نیازمند توجه خاص و ویژه از سوی مسئولان کشوری است.

او  با بیان اینکه سیستان و بلوچستان دارای مردمی قدردان و نوجوان و جوانانی با استعداد هستند، گفت: تا کنون افراد زیادی از این استان با کمترین امکانات توانسته‌اند قهرمان شوند و این موضوع نشان می‌دهد اگر به توسعه امکانات و تجهیزات در این استان توجه شود، به مراتب افراد بیشتری در زمینه‌هایی مختلف موفقیت کسب خواهند کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مدرسه‌سازی در سیستان و بلوچستان مهمترین اولویت کاری ما در استان است و همه ظرفیت‌های موجود را برای توسعه زیرساخت‌های آموزش و پرورش بسیج کرده ایم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.