سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۱۴کیلومترروکش آسفالت درمحور‌های روستایی منطقه سیستان

سرپرست اکیپ راهداری وحدت سیستان ازاجرای عملیات‌۱۴کیلومتر روکش آسفالت درسطح محور‌های روستایی منطقه سیستان از ابتدای امسال تاکنون خبرداد.

رحمت نارویی گفت: از ابتدای امسال ۱۴کیلومتر روکش آسفالت در محور‌های روستایی حوزه سیستان به صورت امانی توسط دستگاه‌های ماشین آلات راهداری استان انجام شده است.

او گفت: راهداران این اکیپ با تمام توان و تجهیزات خودراجهت‌ایمن سازی و بهسازی محور‌های روستایی به کار گرفته اند تا ایمنی در مسیر‌ها ارتقا و تصادفات کاهش یابد.

سرپرست اکیپ راهداری وحدت سیستان گفت: از این رو به منظور تسهیل در امر ترددو افزایش ایمنی محور‌ها اجرای عملیات روکش آسفالت محور‌های روستایی فیروزه‌ای کوه خواجه، علی آبادجهانتیغ، اسلام آبادلوتک-دولت آباد، سنجرانی-ملکی، بالاخانه-ساختمان و واصلان - شیخ لنگی به اجرا درآمد.

سرپرست اکیپ راهداری وحدت سیستان و بلوچستان گفت: سایر محور‌های روستایی دارای اولویت منطقه سیستان نیز در اولویت برنامه‌های اکیپ برای اجرای عملیات روکش آسفالت قراردارد بطوری که پس از تخصیص قیر و مصالح در این زمینه اقدامات لازم انجام خواهد شد.

او در پایان با اشاره به اینکه راه روستایی یکی از مهمترین بخش‌های زیربنایی‌درتوسعه استان سیستان و بلوچستان محسوب می‌شود.

نارویی گفت: جاده‌ها از جمله اموال عمومی است که قانون گذار حفظ، حراست نگهداری، تعریض و هرگونه فعالیت‌های مرتبط با آن را به این اداره کل محول کرده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.