سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان کاهش چشمگیری داشته است

آمار مبتلایان و مرگ و میر‌های کرونایی در هرمزگان در هفته‌های اخیر با کاهش چشمگیری همراه بوده است.

 احسان کامرانی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا : کاهش چشمگیر آمار مبتلایان باعث خروج کامل شهر‌های هرمزگان از وضعیت نارنجی و زرد و آبی شدن بیشتر شهرستان‌های تابعه استان شده است.

وی گفت: استقبال مناسب از واکسیناسیون سراسری نقش بسزایی در کاهش آمار مبتلایان و مرگ و میر‌های کرونایی در هرمزگان داشته است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در برخی نقاط جهان به ویژه اروپا رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع موج جدید کرونا ضروری است و هشدار‌ها در این زمینه را باید جدی گرفت.

کامرانی، انجام واکسیناسیون و تکمیل دوز‌های سوم و چهارم واکسن کرونا را در ایجاد ایمنی در برابر موج‌های احتمالی ویروس کرونا دارای اهمیت بالا دانست.

وی گفت: کادر درمان، افراد میانسال و افراد دارای بیماری زمینه‌ای برای حفاظت در برابر ویروس نسبت به تزریق دوز چهارم واکسن اقدام کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک تا بازگشت کامل استان به دوران قبل از شیوع بیماری کرونا ضروری است.

کامرانی از کارمندان و فعالان در اصناف خواست برای ایجاد ایمنی مناسب نسبت به تزریق دوز سوم واکسن کرونا اقدام کنند.

وی گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی استان و فرا رسیدن فصل گرما، داشتن تهویه مناسب در مراکز اداری، آموزشی و مجتمع‌های تجاری ضروری است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.