سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان مرکزی

تعزیرات حکومتی با هر گونه گرانفروشی و احتکار برخورد قاطع می‌کند

براری گفت: تعزیرات حکومتی در حمایت از حقوق مصرف‌کننده ذره‌ای از وظایف و تکالیف قانونی فروگذاری نخواهد کرد.

 

بهرام براری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی در خصوص اصلاح قیمت‌ها و مبارزه با متخلفان بازار مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

همزمان با اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، شاهد اصلاح نظام قیمت در ۴ گروه کالایی شامل مرغ، تخم‌مرغ، محصولات لبنی و روغن خوراکی شدیم.

اشخاصی که در امر تامین، تولید، توزیع و عرضه این ۴ گروه کالایی هستند حق افزایش قیمت بیشتر از مصوب را ندارند و هر گونه افزایش قیمتی در مورد سایر کالا‌ها که مسیر قانونی را طی نکرده باشد از نظر تعزیرات حکومتی تخلف است و با شخص متخلف برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

اعمال جریمه و افزایش جرائم و مجازات‌ها در مورد تخلفات به‌ویژه تخلفات احتکار و گران‌فروشی در دستور کار سازمان تعزیرات قرار گرفته، لذا در حمایت از این طرح و در بحث تامین حقوق مصرف‌کننده ذره‌ای از حقوق و تکالیف قانونی خود فروگذار نیستیم بود و خط قرمز ما در بحث تامین کالا، رضایتمندی عمومی است.

تعزیرات حکومتی در راستای عمل به وظیفه قانونی در حمایت از حقوق مصرف‌کننده ذره‌ای از وظایف و تکالیف قانونی فروگذار نخواهد بود و در این راستا با متخلفین برخورد قانونی و قاطع به عمل خواهیم آورد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.