سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از برگزیدگان جشنواره آموزشی شهید مطهری در تبریز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: در مراسمی از برگزیدگان پانزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری این دانشگاه تجلیل شد.

آقای نقی زاده گفت: تدوین و بازنگری برنامه‌های آموزشی، یاددهی و یادگیری، ارزشیابی آموزشی، مدیریت و رهبری آموزشی و طراحی و تولید محصولات آموزشی موضوعات جشنواره شهید مطهری هستند.

در این جشنواره از ۹ مورد از فرآیند‌های برتر دانشگاه علوم پزشکی تبریز، ۲ دفتر توسعه برتر، ۱۰ نفر از اساتید بازنشسته، ۹ نفر از اساتید نمونه، ۶ نفر از استادیاران یا مربیان تلاشگر، ۲ مورد از پایان نامه‌های برتر، ۱۱ نفر از دانشجویان برتر آزمون‌ها، ۵ نفر در زمینه محتوا‌های آموزش مجازی منتخب دانشگاه و ۴ نفر از دانشجویان فعال و ۴ نفر از کارشناسان فعال آموزش مجازی تجلیل شد.

ایجاد فضای رقابت سالم در تحولات علمی آموزشی علوم پزشکی و شناسایی و معرفی فرآیند‌های جدید آموزشی به عنوان الگو، ارج نهادن به زحمات فعالان عرصه آموزش پزشکی از جمله اهداف این جشنواره است.

 تکریم از مقام معلم و استاد در واقع تعظیم در برابر علم ، اخلاق و ایثار است.

 رعایت انصاف، تواضع، نظم، احترام به دانشجویان و مدارا با آنها رعایت خلوص نیت از جمله معیار‌های است که شهید استاد مطهری برای معلمان نمونه بیان کرده است.

وی همچنین به لزوم رعایت اخلاق پزشکی در جامعه اشاره کرد و  گفت: باید رفتار‌های عده‌ای محدود که بی توجهی به اخلاق پزشکی دارند اصلاح شده و تلاش کنیم تا اشکالات موجود در این زمینه را رفع کنیم.

رشته پزشکی باید الگوی رشته‌های دیگر باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.