سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ساعت کار نانوایی‌ها در مشهد

معاون فرماندار مشهد گفت: ۳۰۰ نانوایی منتخب با افزایش ساعات کار از امروز از ۶ صبح تا ساعت ۲۴ به صورت یکسره و بدون تعطیلی پخت و نان توزیع می‌کنند.

شکوه میرشاهی گفت: این اقدام با هدف تأمین نان مردم در کلانشهر شهر مشهد و کاهش زمان انتظار مردم در صفوف نانوایی‌ها صورت گرفته است.

او گفت: آرد مازاد نیز در اختیار نانوایی‌های منتخب قرار گرفته است. این نانوایی‌های منتخب ممکن است از آرد یارانه‌ای یا غیریارانه‌ای برای پخت نان استفاده کنند و در سراسر کلانشهر مشهد گسترده شده اند.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار مشهد گفت: بسیج اصناف با همکاری جهاد کشاورزی و شبکه نظارتی بسیج به صورت محله محور بر ۲ هزار و ۳۰۰ نانوایی سطح شهر و همچنین ۹۰ نانوایی پیرامون حرم رضوی به‌صورت نامحسوس نظارت خواهند داشت و نانوایی‌های متخلف را به سامانه بازرسی جهاد کشاورزی معرفی خواهند کرد تا برخورد‌های قانونی از این طریق صورت بگیرد.

میرشاهی گفت: تعمیرات نانوایی‌ها در بازه زمانی یک ماه آینده ممنوع است و هیچ واحد تولیدی حق ندارد در روزی به‌جز روز تعطیلی مجاز خود، واحد خود را تعطیل کند.

او گفت: از سوی دیگر، صنف نیز متعهد و مکلف است تا نیروی انسانی کافی در همه نانوایی‌ها را تامین کند تا دیگر نانوایی‌ها به بهانه نیروی کار محدود و کار فرسایشی، واحد خود را خارج از برنامه تعطیل نکنند.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
شعیب
۰۵:۴۴ ۱۱ تير ۱۴۰۱
نونوایی نبش هاشمی رفسنجانی ۷۵ مفید سه ساعت بازه هر وقتم مراجعه میکنی میگن نون نداریم و در جواب اعتراض میگن سرعت عملمون بالای و نون تموم کردیم!!!
ناشناس
۰۵:۵۹ ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
خخخخخخخخخخخخ
مجتبی
۰۰:۵۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
طبرسی شمالی 13 نانوایی تنوری دولتی هرساعتی بخوادپخت میکنه
ناشناس
۰۵:۴۰ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
توس ۶۵.بلوارنجف تا نجف ۳۷ .جندتا نانوایی هستن ک یکسره تعطیل هستن و بیشتر وقتا نون ندارن و فقط کرکزه انها بالاس

مثال نجف ۳۹ .نانوایی
بین نجف ۳۵و ۳۷
س ح
۲۳:۱۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
همش دروغه ساعت ده به بعد اگه یک نونوایی باز بود و نون داشت درسته یا خودشون ......یا مردم را ....فرض میکنن