سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استیلی: دومین بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال در تورنتو خواهد بود

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: دومین دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال، در تورنتو کانادا خواهد بود و نام تیم را هم طی چند روز آینده اعلام می‌کنیم.

 

حمید استیلی در مورد آخرین شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: روز گذشته با کانادا قرارداد امضا کردیم و قرار است ۱۵ خردادماه در ونکور با آن‌ها بازی کنیم. در این یک هفته اخیر حتی شب‌ها هم خواب نداشتیم تا برای بازی‌های تدارکاتی برنامه ریزی کنیم. کانادا تیم بسیار خوبی است و میتواند به ما کمک کند.

سجادی، وزیر ورزش و جوانان از هماهنگی برای برگزاری بازی با کانادا بسیار خوشحال شدند. می‌خواهیم دومین بازی تدارکاتی تیم ملی را هم در تورنتو برگزار کنیم، ظرف چند روز آینده نیز دیدار تدارکاتی دوم مان مشخص خواهد شد. در آینده شاید با برزیل و آرژانتین هم بازی دوستانه داشته باشیم.

تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم‌های انگلیس، آمریکا وبرنده  پلی آف اروپا اسکاتلند، اوکراین و ولز هم گروه است. رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

استیلی عنوان کرد: ما به هیچ عنوان نمی‌توانیم با تیم‌های اروپایی بازی کنیم، چرا که آن‌ها در مسابقات خودشان هستند. قصد داشتیم با روسیه بازی تدارکاتی برگزار کنیم که فیفا به ما اجازه برگزاری این دیدار را نداد. آلبانی را نیز مد نظر داشتیم که شرایط این دیدار مهیا نشد.

تیم ملی فوتبال کشورمان خرداد ماه اردوی را برای آماده سازی جهت حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برگزار خواهد کرد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
mosafer
۱۱:۰۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
اخه ادم احمق البانی؟