سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارقان سیم و کابل برق در بندرعباس

با تلاش همه جانبه و شبانه روزی ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس یک باند سه نفره سارقان سیم و کابل برق در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ تیمور دولتیاری فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت سیم و کابل برق در یکی از محلات بندرعباس و انتشار فیلمی با این موضوع در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی واطلاعاتی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ دولتیاری گفت: ماموران با اقدامات فنی و تخصصی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی و رصد اطلاعاتی یکی از سارقان متواری را در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

او گفت: با تلاش‌های شبانه روزی و همه جانبه پلیس در این رابطه دو سارق دیگر به همراه یک مالخر سیم و کابل برق سرقتی نیز شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیری سیم و کابل برق سرقتی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با بیان اینکه تحقیق از سارقان جهت کشف دیگر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد و متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، گفت: همکاری و مشارکت شهروندان نقش مهمی در پیشگیری از وقوع سرقت دارد و لازم است که شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.