سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت بیش از هزار و ۷۰۰ تماس با سامانه ۱۲۱ در سقز

مدیر توزیع برق شهرستان سقز از ثبت بیش از ۱۷۰۰ تماس از طریق مشترکین با سامانه ۱۲۱ در این شهرستان خبر داد.

عبدالله ابراهیمی گفت:از ابتدای سال بیش از ۱۷۰۰ تماس از طریق مشترکین با سامانه ۱۲۱ این شهرستان به ثبت رسیده که تماس‌های صورت گرفته در کمترین زمان ممکن بررسی و مشکلات مربوطه مرتفع شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان سقز  گفت: با فعالیت ۱۴ نفر به صورت روزانه در قالب ۵ اکیپ عملیاتی شامل ۴ اکیپ در مراکز روستایی و یک اکیپ در مرکز شهری تلاش می‌شود تا با تامین برق مطمئن و پایدار برای مشترکین، از بروز هرگونه اختلال در تامین برق مشترکان جلوگیری به عمل آید.

او می گوید: دراین مدت مجموع خاموشی‌های بی برنامه و با برنامه ثبت شده در شهرستان سقز در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به طور متوسط در مناطق شهری در کمتر از ۱۵ دقیقه و در مناطق روستایی بین ۲۵ الی ۳۰ دقیقه مرتفع گردیده و شبکه پایدار شد.

ابراهیمی گفت: به منظور حفظ حقوق شهروندان و جلوگیری از بروز ضرر و زیان به مشترکین برق، برنامه خاموشی‌های با برنامه به صورت اطلاعیه از طریق سایت شرکت توزیع نیروی برق کردستان و کانال‌های فضای مجازی و نیز به مشترکین اعلام شده است.

شهرستان سقز دارای ۹۱ هزار مشترک شهری و روستایی است و طول شبکه فشار ضعیف هوایی شهری آن ۴۶۶ کیلومتر و روستای ۳۴۵ کیلومتر است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.