سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلنگ‌زنی مرکز خدمات جامعه سلامت هماشهر

در سفر استاندار فارس به شهرستان سپیدان اعتبار جهت اجرای پروژه‌های این شهرستان اختصاص داده شد.

محمد هادی ایمانیه و هیئت همراه در سفر شهرستان سپیدان ، کلنگ مرکز خدمات جامعه سلامت شبانه روزی هماشهر را به زمین زد. این مرکز با مشارکت خیرین و دانشگاه علوم پزشکی شیراز طی یک سال به مساحت ۹۰۰ متر مربع ساخته می‌شود.

استاندار فارس در این سفر ضمن قدردانی از مهمان نوازی مردم شهرستان سپیدان، گفت: معتقدم که شهرستان سپیدان ظرفیت‌های بالقوه و توانمندی‌های بالایی دارد، اما متاسفانه به نتیجه مطلوب مخصوصا در عرصه گردشگری نرسیده است.

او در سفر به استان درخصوص گردشگری را مورد توجه قرار داد و گفت: اگر قرار است گردشگری مورد توجه ویژه قرار بگیرد، یکی از شهرستان‌های هدف و بسیار مهم سپیدان خواهد بود.

نماینده عالی دولت در فارس گفت: امیدواریم امسال بتوانیم با همکاری بخش خصوصی و دولت در عرصه گردشگری شهرستان سپیدان تحولی جدی ایجاد کنیم.

ایمانیه گفت: ۲۷ مصوبه در این سفر برای توسعه و رفع مشکلات سپیدان تصویب شد و توجه به ویژه‌ای به جاده‌های روستایی، لوله کشی گاز برای روستا‌های که از این نعمت برخوردار نیستند و آب آشامیدنی روستا‌ها خواهد شد.

او از تکمیل «طرح هادی روستایی» برای روستا‌های شهرستان سپیدان خبر داد و گفت: در این سفر مشکل برق و جاده برای تولید کنندگان مستقر در شهرک صنعتی سپیدان مورد بررسی قرار گرفت که در هفته آینده با حضور مدیرکل راه و شهرسازی، راهداری و فرماندار شهرستان تصمیم لازم در راستای تعریض و رفع نقاط پرحادثه جاده مسیر اردکان به کمهر انجام می‌شود.

نماینده عالی دولت در فارس به بازدید از «پارک غدیر اردکان» درخصوص اختصاص اعتبار اشاره و گفت: با مشارکت شهرداری اردکان و معاونت امور عمرانی استانداری تسهیلات برای توسعه این پارک اختصاص خواهد یافت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.