سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اصفهان:

رییس جمهور ۲ روزه به استان اصفهان سفر می‌کند

استاندار اصفهان گفت:در جلسه ای از آقای رییس جمهور خواهش کردیم که یک سفر ۲ روزه به اصفهان و شهرستان‌های مختلف استان داشته باشند که ایشان هم قبول کردند.

سید رضا مرتضوی امروز در یکصدو چهاردهمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی گفت: شرایط سفررییس جمهور به احتمال زیاد برای ۲ هفته آینده فراهم خواهد شد، اما نمی‌توان در این زمینه قولی داد.

از آقای رییس جمهور خواهش کردیم که یک سفر ۲ روزه به اصفهان و شهرستان‌های مختلف استان داشته باشند که ایشان هم قبول کردند.

او می‌گوید اقشار مردم استان اصفهان نیاز به جلسه‌های مختلف با رییس جمهور و وزرا دارند؛ تلاش می‌کنیم که این برنامه محقق شود، اما برنامه ریزی در این زمینه بر عهده نهاد ریاست جمهوری است.

به گفته مرتضوی پیش از برگزاری این سفر، مسئولان حوزه‌های مختلف صنعت، خانه صنعت و معدن، اتاق بازرگانی و مجموعه صنایع باید بعضی از اولویت‌های حوزه صنعت را طرح موضوع کنند و جلساتی را بین خودشان برگزار کنند و تعدادی را به عنوان نماینده انتخاب و حدود پنج تا ۶ موضوع اساسی را در آن جلسه مطرح کنند تا بتوانیم در آن جلسه نهایی جمع بندی لازم را داشته باشیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: درحال حاضر بعضی از فعالیت‌ها و کسب و کار‌ها و به ویژه سرمایه گذاری‌ها در استان اصفهان گرفتار اجرا نشدن سیاست‌های کلی اصل ۴۴ است .

مهدی طغیانی می‌گوید یعنی آنجایی که دولت باید عقب نشینی می‌کرده، اما این کار را نکرده و همچنان برعکس، سیاست به سمت توسعه است.

مساله‌ای که در زمینه خط آنتنی پالایشگاه داریم و یا در حوزه راه آهن و فولاد مبارکه وجود دارد در بخش‌های مختلف احساس می‌شود که دستگاه بطور سلیقه‌ای و بر خلاف سیاست‌های نظام تصمیم گیری می‌کند.

به گفته او این موارد باید جمع‌بندی و از طرف شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان ارائه شود با توجه به اینکه یکی از وظایف این شورا در این حوزه است.

یکصدو چهاردهمین شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی امروز با حضور استاندار، دادستان، رییس دادگستری، رییس و اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان، روسای بانک‌های استان، مدیران برخی دستگاه‌های اجرایی و فعالان بخش خصوصی برگزار شد.

افزون بر ۹ هزار واحد تولیدی و صنعتی در استان اصفهان فعالیت دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.