سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم بارش باران و رگبار تا عصر فردا در اردبیل

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بارش باران و رگبار رعد و برق تا عصر فردا (جمعه ۲۳ اردیبهشت) در استان تداوم خواهد داشت.

سیاوش محمدی گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، از حوالی ظهر امروز (پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت) با نفوذ توده هوای بسیار خنک و مرطوب به منطقه و تقویت سامانه بارشی، آسمان استان اردبیل ابری و مه آلود شده و در بیشتر مناطق استان بارش باران گاهی بصورت رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل می‌گوید: بارش باران (در ارتفاعات کوهستان سبلان و باغرو بارش برف) تا عصر فردا (جمعه ۲۳ اردیبهشت) در استان اردبیل تداوم خواهد داشت.

محمدی می‌گوید: طی این مدت رخداد مخاطرات جوی از قبیل آبگرفتگی معابر عمومی، بارش تگرگ، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی همچنان دور از انتظار نیست که این سامانه بارشی اواخر وقت فردا از استان اردبیل عبور می‌کند.

او گفت: طی سه روز آینده وزش باد غالباً شرقی و با سرعت ملایم بوده و از اینرو هوای خنک تا صبح شنبه هفته آینده در استان اردبیل ماندگار است.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده جوی پایدار با آسمانی صاف همراه با افزایش محسوس دما در سطح استان اردبیل انتظار می‌رود.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.