سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی برگزیدگان مهرواره استانی بسم الله نویسی در کردستان

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان گفت: برگزیدگان مهرواره استانی بسم الله نویسی امروز به مناسبت سالروز سفر مقام معظم رهبری به کردستان معرفی شدند.

حمیدرضا گوهری گفت: مهرواره استانی بسم الله نویسی به مناسبت ماه مبارک رمضان در مراکز فرهنگی هنری کانون استان به اجرا در آمد که داوری و اعلام نتایج آن امروز همزمان با سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان (۲۲ اردیبهشت) صورت گرفت.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان گفت: ۵۳ اثر از مراکز استان به دبیرخانه مهرواره ارسال شد که ۱۱ اثر در گروه‌های سنی مختلف به عنوان برگزیده انتخاب و با هدایا و لوح تقدیر‌هایی از آن‌ها تقدیر به عمل می‌آید.

او می گوید: بابک حسین پور و سیده هوناز حسینی از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ سقز، ندا ملایی، کیمیا عنایتی و آراد حیدری از مجتمع فرهنگی هنری سنندج، باران یاری و بیریوان ابراهیمی از مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ سنندج، خاطره زارعی از مرکزفر هنگی هنری شماره ۵ سنندج، صدف صداقت از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ بانه، شهروز حسینی از مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ بانه و مانیا شهابی تبار از برگزیدگان این مهرواره هستند.

گوهری گفت: این مهرواره با هدف آشنایی اعضای کانون با مناسبت‌های دینی، تقویت حس زیبایی شناسی و ارتباط فعالیت‌های هنری با مناسبت‌ها برگزار شد.

 این مهرواره استانی خوشنویسی بسم الله نویسی به صورت مجازی برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.