سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲ میلیارد ریال برای خرید دستگاه یوروترامپ در مهاباد تامین شد

رئیس هیات ژیمناستیک مهاباد گفت: ۲ میلیارد ریال اعتبار جهت خرید دستگاه یوروترامپ برای استفاده ملی پوشان ترامپولینگ این شهرستان تامین شده و اختصاص یافته است.

صدیق عزیزی گفت: با همکاری معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ۲ میلیارد ریال کمک هزینه خرید دستگاه یورترامپ ویژه تمرین رشته ترامپولین تامین شده است.

وی گفت: برای خرید این دستگاه به بیش از ۴ میلیارد ریال نیاز است، تلاش می‌کنیم از منابع استانی و شهرستانی و همچنین کمک خیران مابقی هیزینه تامین این دستگاه را جمع آوری کنیم.

رئیس هیات ژیمناستیک مهاباد گفت: مهاباد دارای ۲ ورزشکار و یک مربی ملی پوش ترامپولین است، ولی متاسفانه هم اکنون تنها دارای یک دستگاه غیر استاندارد و فرسوده بوده که استفاده از آن برای ملی پوشان خطراتی را نیز بدنبال دارد.

عزیزی گفت: ترامپولین کاران این شهرستان عضو ثابت تیم ملی هستند و سابقه چندین دوره قهرمانی کشور را نیز در کارنامه خود دارند.

«متین حاجی» و «آریا مام عبدالله» به عنوان ژیمناستیک‌کار و ناصر هوشیار به عنوان مربی هم اکنون در اردوی تیم ملی ترامپولین کشور که در قزوین در حال برگزاری است، حضور دارند.

ترامپولین یکی از رشته‌های ورزش ژیمناستیک است که بر روی تشک فنری (یوروترامپ) برگزار می‌شود و ورزشکاران با انجام پرش و حرکات نمایشی (پشتک و وارو) امتیاز کسب می‌کنند.

مسابقات این رشته که به صورت یک نفری و ۲ نفری انجام می‌شود؛ ترامپولین برای نخستین‌بار در سال ۲۰۰۰ میلادی به عنوان یکی از بخش‌های ورزش ژیمناستیک به بازی‌های المپیک سیدنی استرالیا راه یافت.

مهاباد با ۲۴۵ هزار نفر جمعیت دارای ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر بیمه شده ورزشی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.