سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میزخدمت اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای درمصلی‌های نمازجمعه برپا می‌شود

مدیرکل  آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از برپایی  میزخدمت مراکزآموزش فنی وحرفه‌ای در مصلی‌های نماز جمعه با شعار رزمایش گسترده جهادگران فاطمی در راستای ارائه خدمات مطلوب خبر داد.

 جلیل بیت مشعلی گفت: اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان در راستای ارائه خدمات مطلوب و تکریم ارباب رجوع همزمان با برپایی ۱۰۰ میز خدمت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای با شعار رزمایش گسترده جهادگران فاطمی همزمان در سراسر کشور در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) راه اندازی می‌کند.

او برپایی میزخدمت را فرصتی مغتم برای تسریع در خدمت رسانی و ایجاد افزایش و ارتقا کمی و کیفی ارائه خدمات بیان کرد.

به گفته او : میزخدمت در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ماه با حضور مدیرکل، معاونین و روسای مراکز با محوریت توسعه فرهنگ مهارت آموزی، ارائه اطلاعات به ارباب رجوع، دریافت درخواست و مدارک ارباب رجوع، انجام امور متقاضیان در صورت امکان و در غیر این صورت اعلام زمان مناسب مراجعه بعدی ارباب رجوع و دریافت نتایج امور ارباب رجوعان و ... برپا می‌شود.

بیت مشعلی ترویج فرهنگ پاسخگویی و سرعت بخشیدن به روند اجرایی خدمات ارائه شده را از مزیت‌های برپایی میزخدمت دانست.

این مقام مسئول گفت: از آنجایی که مردم، سرمایه و همراه نظام و انقلاب هستند، ارائه خدمات بهینه به شهروندان الزامی است.

برپایی میز خدمت در مصلا‌های نماز جمعه سطح استان به جهت این است تا بتوانیم پاسخگوی خواسته‌ها و مشکلات مردم عزیزی باشیم که شاید نتوانند در طول هفته به علت مشغله کاری یا محدودیت زمان در ادارات کل یا مراکز حضور پیدا کنند لذا در این راستا مشکلات آن‌ها بررسی و پاسخ لازم به آن‌ها داده خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.