سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۱۳ تن کالا‌های اساسی احتکار شده در نجف آباد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از کشف بیش از ۱۳ تن کالای اساسی احتکار شده به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ میثم گوهری آرانی گفت: با اعلام گزارشی مبنی بر احتکار کالا‌های اساسی و مصرفی در یک انبار، این موضوع در راستای تداوم اجرای طرح پیشگیری و مقابله با پدیده شوم احتکار، مبارزه مقتدرانه با برهم زنندگان امنیت، نظم اقتصادی و محتکران و مفسدان اقتصادی در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او گفت: ماموران انتظامی پس از اطمینان از صحت گزارش‌های دریافتی، هماهنگی مرجع قضائی و همراهی نماینده اداره صمت در محل حاضر شدند که در بازرسی‌های به عمل آمده بیش از ۱۳ تن کالای اساسی احتکار شده شامل آرد، روغن، قند و شکر به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد درباره دستگیری متهم این پرونده  گفت: کشفیات به دست آمده در این عملیات به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود و این در حالی است که در این ارتباط یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر تلاش‌های مستمر پلیس در برخورد با محتکران و مخلان نظام اقتصادی از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه احتکار و قاچاق کالا، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.