سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

بازار دچار رها شدگی نخواهد شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:افزایش قیمت‌ها در چارچوب و سقف مشخصی خواهد بود و بازار دچار رها شدگی نخواهد شد.

عبدالملکی گفت: بر اساس محاسبات انجام شده در دولت، تورم آزاد سازی قیمت اقلام اساسی در بخش‌های مختلف محاسبه شده و پیش بینی‌ها بر اساس مدل‌های اقتصادی نشان می‌دهد تورم در بخش‌های مختلف بین ۲ تا ۵ درصد خواهد بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اجرای این طرح باید از سال‌های گذشته عملی می‌شد که در دولت قبل اجرایی نشد و با توجه به شرایط امروز جامعه و عرصه بین المللی ضرورت اجرای آن دو چندان شده است.

او گفت: با تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات اقلام اساسی علاوه بر دلال بازی و قاچاق ماهیانه ۳۸ هزار میلیاردتومان از جیب مردم می‌رود و به طور ماهانه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار برای واردات نهاده‌های دامی خرج می‌شود.

ضرورت کنترل تورم و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها، آگاهی بخشی به مردم و پرهیز از شتاب زدگی در اجرایی شدن طرح حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و مردمی در نظارت، نظارت جدی دقیق و صادقانه در اجرای طرح، تهیه پیوست رسانه‌ای برای اجرای طرح و کنترل فضای روانی جامعه، روشنگری در خصوص جاماندگان دریافت یارانه جدید، لزوم مدیریت نقدینگی وکنترل تورم وگرانی از مهمترین موضوعاتی بود که طلاب فضلا و اساتید حوزه علمیه قم در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.