سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز، میزبان جشنواره جهانی کارتون «سهم من از مالیات»

جشنواره بین المللی کارتون «سهم من از مالیات» در شیراز برگزار می شود.

فاطمه حسینی دبیر جشنواره و مدیر روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان فارس گفت: جشنواره یاد شده با هدف ترویج و توسعه فرهنگ مالیات در جامعه، تیرماه امسال و همزمان با هفته «مالیات» برگزار می¬شود.

او گفت: جشنواره «سهم من از مالیات» سال گذشته به شکل ملی در کشور برگزار شد و امسال در گستره جهانی، اداره کل امور مالیاتی فارس دبیرخانه این رویداد را بر عهده خواهد شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان فارس پیرامون فراخوان جشنواره بین-المللی کارتون «سهم من از مالیات» گفت: کارتونیست‌های ایران و جهان می‌توانند آثار خود را با موضوعات مالیات و مردم، فرهنگ مالیات، مالیات و عدالت، مالیات و اقتصاد، مالیات و تولید، مالیات و کارآفرینی، مالیات و شفافیت، مالیات و توسعه، مالیات و شهر من، فرار مالیاتی؛ تأثیر مالیات در کاهش فقر و شکاف طبقاتی حداکثر تا تاریخ ۲۵ خردادماه به ایمیل shiraztax۲۰۲۲@gmail.com ارسال کنند.

دبیر جشنواره بین المللی کارتون «سهم من از مالیات» گفت: محدودیت سنی برای شرکت در جشنواره وجود ندارد و کارتونیست‌ها می‌توانید آثار رنگی یا سیاه و سفید خود را در اندازه A۳ به ایمیل دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

حسینی گفت: داوری جشنواره برعهده گروهی از کارتونیست¬های برجسته ایران و جهان است و نتایج جشنواره ۲۳ تیرماه همزمان با هفته «مالیات» اعلام خواهد شد.

به گفته او، به صاحبان ۵ اثر برتر جشنواره، جایزه ویژه و لوح یادبود و همچنین به کارتونیست‌های فینالیست لوح تقدیر و همه شرکت کنندگان، گواهی شرکت اهدا خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.