سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توهین به دادگاه، ۱۱۰ هزار دلار برای ترامپ آب خورد

رئیس‌جمهور سابق آمریکا به دلیل توهین به دادگاه به جریمه نقدی ۱۱۰ هزار دلاری محکوم شد.

«آرتو انگورون» قاضی دادگاه نیویورک شرط مختومه اعلام کردن پرونده قضایی «دونالد ترامپ» را پرداخت جریمه نقدی تعیین شده عنوان کرد. رئیس‌جمهور سابق آمریکا همچنین به دلیل عدم همکاری با دادگاه به جریمه روزانه ۱۰ هزار دلاری محکوم شد.

به گزارش اسپوتنیک، قاضی دادگاه نیویورک به ترامپ و فرزندانشان، «دونالد جونیور» و «ایوانکا» دستور داد تا از احضاریه‌های صادر شده از سوی دادستان کل نیویورک تبعیت کنند.

چند ماه پیش از این یک قاضی ارشد آمریکایی در نیویورک حکم داده بود که دونالد ترامپ باید در تحقیقات مدنی نیویورک در مورد اقدامات ادعایی کلاهبرداری در تجارت خانوادگی خود شهادت دهد.

بنابر این تحقیقات شرکت ترامپ با دستکاری و تقلب در اسناد چندین دارایی را بیش از ارزش واقعی آن‌ها ارزش گذاری کرده بود تا دریافت وام را تسهیل کند. این در حالی است که ترامپ و شرکت او هرگونه تخلفی را رد کرده‌اند.

سال گذشته نیز شرکت ترامپ و رئیس حسابداری آن، به ۱۵ فقره اتهام کلاهبرداری و فرار مالیاتی متهم شدند. دونالد ترامپ تنها رئیس‌جمهور در تاریخ آمریکا است که دو بار در مجلس استیضاح شد. اولین دادگاه ترامپ در مورد سوءاستفاده از قدرت و ممانعت از عدالت در اوایل سال ۲۰۲۰ برگزار شد که با تبرئه در سنا پایان یافت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.