سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آکسیوس: انریکه مورا حامل پیشنهادی از سوی آمریکا برای ایران نیست

پایگاه آکسیوس به نقل از برخی منابع مدعی شد انریکه مورا حامل پیشنهاد جدیدی برای ایرانی‌ها نیست.

پایگاه آمریکایی آکسیوس به نقل از برخی مقامات دولت بایدن مدعی شد انریکه مورا، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هیچ پیشنهاد جدیدی برای ایرانی‌ها ندارد.

بر اساس این گزارش، در حالی که انریکه مورا، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده مذاکرات وین با علی باقری، مذاکره کننده ارشد کشورمان دیدار کرد، پایگاه آکسیوس به نقل از مقامات دولت بایدن اعلام کرد آن‌ها گفته اند هیچ پیشنهاد جدیدی را از سوی آمریکا به ایرانی‌ها انتقال نداده اند.

به نوشته این پایگاه خبری، آمریکا همچنان از حذف نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از فهرست سیاه تروریسم، جز با این شرط که ایران اقدام به دادن امتیاز‌های فرابرجامی کند، امتناع می‌ورزد. آکسیوس به نقل از یکی از مقامات ارشد آمریکایی اعلام کرد دولت بایدن امیدوار است ایرانی‌ها از خواسته خود در مورد سپاه پاسداران صرف نظر کنند و پیش نویس توافقی را که در وین بدست آمده، به امضا برسانند.

رسانه‌های کشورمان امروز گزارش دادند، انریکه مورا، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده مذاکرات وین با علی باقری، مذاکره کننده ارشد کشورمان دیدار کرده است.

روز گذشته «انریکه مورا» معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده اتحادیه اروپا در مذاکرات وین، در پیامی از قصد خود برای سفر به تهران و بحث درباره مسائل باقی‌مانده خبر داده بود.

مورا در پیامی توییتری نوشته بود: «سفری مجدد به تهران خواهم داشت تا با علی باقری کنی و همچنین دیگر مقامات ایران رایزنی کنم.»

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
7891
۰۲:۵۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
انریکه مورا جاسوس سازمانهای تروریستی جهان در ایران جولان میدهد و کسی هم جلودارش نیست. وزارت اطلاعات هم در حال قیلوله است.