سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار:

دسترسی عادلانه مردم جنوب استان به خدمات درمانی مصداق توسعه فضاهای بهداشتی است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دسترسی عادلانه مردم جنوب استان به خدمات درمانی مصداق توسعه فضاهای بهداشتی است که در این راستا با پیگیری‌های انجام شده امروز شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر هستیم.

 حسین مدرس خیابانی در حاشیه افتتاح پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: امروز ما موفقیت استان در مهار ویروس کرونا را مدیون تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان در بیمارستان‌ها هستیم.

او گفت: امروز پروژه‌های مختلف و خوبی را در ایرانشهر افتتاح کردیم به طور مثال در همین بیمارستان خاتم الانبیا(ص) بلوک اتاق عملی را مورد بهره‌برداری قرار دادیم که به بروزترین تجهیزات جراحی مجهز است.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این بیمارستان توانایی جراحی بیماران قلبی عروقی دارد بیمارانی که تا دیروز برای انجام عمل خود مجبور بودند مسافت طولانی را تا مرکز استان یا استان های همجوار طی نمایند اما امروز در جنوب استان می توانند این خدمت را دریافت کنند.

او گفت: ما تلاش می‌کنیم دسترسی آحاد جامعه را به خدمات بهداشتی و درمانی فراهم کنیم.

مدرس خیابانی گفت: امروز بخش عفونی ما با ۲۷ تخت در بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) افتتاح شد که دیگر نیازی نیست بیماران برای دریافت خدمات در این حوزه به سایر نقاط استان مراجعه کنند.

او گفت: امروز دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از ظرفیت های معطل و بلا استفاده استان بهره گرفته و توانسته پروژه‌های خوبی را بهره‌برداری کند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امروز ما در دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر بیمارستان روانپزشکی را افتتاح کردیم تا بتوانیم به بیماران این حوزه در جنوب استان کمک کنیم.

او گفت: بیمارستان روانپزشکی روزبه با قرار گرفتن در طرح توسعه توانایی افزودن ۱۰۰ تخت بستری دیگر را نیز خواهد داشت.

مدرس خیابانی گفت: امروز بیمارستان روانپزشکی روزبه و اتاق‌های جراحی بیمارستان خاتم‌الانبیا توانایی پذیرش بیماران را دارد.

او گفت: امروز مجهزترین دستگاه‌ آنژیوگرافی را در اتاق عمل ایرانشهر داریم که دیگر نیازی نیست بیماران برای دریافت خدمات به مرکز یا استان‌های دیگر مراجعه کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در آینده نزدیک شاهد وقوع اتفاقات خوبی در حوزه سلامت در جنوب استان خواهیم بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.