سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعویض هزار کیلومتر سیم مسی به کابل خودنگهدار

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه یکی از پروژه‌های مهم این شرکت در امسال را تعویض هزار کیلومتر سیم مسی به کابل خودنگهدار در جهت کاهش تلفات برق در استان اعلام کرد و گفت : این پروژه طی چهار مرحله تا پایان سال انجام می‌شود.

محمد مرادی کاهش اتلاف شبکه برق را یکی از اهداف اجرای این شرکت در امسال عنوان کرد و گفت : با اجرای این پروژه علاوه بر کاهش تلفات شبکه برق، باعث کاهش بار پیک برق می‌شود.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه اهداف شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه حول محور شعار سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی» برنامه ریزی شده است، با اجرای اهداف پیش بینی شده در سال ۱۴۰۱ با اعمال برنامه پیک بار خاموشی برق نداشته باشیم.

بیش از ۸۱۵ هزار مشترک برق در استان کرمانشاه وجود دارد، خوشبختانه تمامی شهر‌ها و بیش از ۹۹ درصد روستا‌های استان داری برق مطمئن و پایدار هستند.

بیش از ۸۰ درصد مشترکین ما خانگی هستند، به ازای هر درجه افزایش دما، حدود ۳۵ مگاوات به بار مصرف برق استان اضافه می‌شود لذا مدیران شرکت توزیع نیروی برق در شهرستان‌ها باید دارای برنامه عملیاتی برای مدیریت مصرف برق باشند و متعهدانه به آن عمل کنند.

باید تمام تلاش و همت خود را به کار بندیم تا با مدیریت مصرف برق خللی در کار روزمره مردم و همچنین تولید صنایع و محصول کشاورزان پیش نیاید.

با اشاره به شعار سال ۱۴۰۱ از واحد تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه درخواست می شود با استفاده از ظرفیت دانشگاه ها، مراکز علمی- پژوهشی و شرکت‌های دانش بنیان و همچنین همکاری با واحد‌های فناور و شرکت‌های نوآور (استارتاپ ها) درخصوص فعالیت‌های شرکت اقدام کنند.

وصول مطالبات از مشترکان برق نیروی محرکه اقدامات این شرکت است باید با برنامه ریزی برای وصول صد درصدی مطالبات این شرکت اقدام کنیم.

بیش از ۸۱۵ هزار مشترک برق در استان کرمانشاه وجود دارد و تمامی شهر‌های استان داری برق مطمئن و پایدار هستند و بیش از ۹۹ درصد روستا‌های استان نیز برقدار هستند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.