سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار سلیمانی:

مراقب جنگ نرم و فضای مجازی باشیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تنها راه باقی مانده برای دشمن امروز جنگ نرم است، دشمن از تحریم غذا، دارو و نیاز‌های روزمره کوتاهی نکرده و امروز تنها راه باقی‌مانده همین جنگ نرم و فضای مجازی است.

سردار غلامرضا سلیمانی در آیین افتتاح "مراکز آموزش سواد" در شیراز به اهمیت و نقش فضای مجازی در جریان جنگ نرم در دنیای امروز اشاره و گفت: نظام سلطه ایران اسلامی را امروز در موقعیت حساسی در این جنگ نرم قرار داده، چراکه این نظام هویت خود را با تحقق ایران قوی، در حال فروپاشی می‌داند.

او گفت این خصلت نظام اسلامی است که برای نظام‌های سلطه خطرآفرین باشد و دشمن برای جلوگیری از تحقق چنین نظامی، مردم را دچار تشویش افکار می‌کند تا در دریافت پیشرفت‌های نظام و شناخت آن‌ها دلسرد شوند.

سردار سلیمانی گفت: دشمن با استفاده از این ابزار‌ها سعی در دلسردی مردم در جهان سوم و به خصوص نظام جمهوری اسلامی ایران دارد و با تولید محتوا در سالن‌های مجهز در آلبانی، به رصد و ارسال پیام‌های تولید شده خود می‌پردازد.

به گفته او، تنها راه باقی مانده برای دشمن امروز جنگ نرم است، دشمن از تحریم غذا، دارو و نیاز‌های روزمره کوتاهی نکرده و امروز تنها راه باقی‌مانده همین جنگ نرم و فضای مجازی است و در این راه باید شبکه مردم پایه سایبری را متشکل از جوانان مومن انقلابی مسلط بر تکنیک‌های فضای مجازی و متخصص در تولید محتوا راه‌اندازی کنیم.

سردار سلیمانی به حرکت نوپای جوانان به تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری اشاره و گفت: درست است که برای مقابله با دشمن نیاز به سلاح‌های جنگی قدرتمند وجود دارد، اما قدرت مبتنی بر قلوب و اراده‌های مردم یک سرزمین، قدرتمندتر است و برای این امر، باید تمام ظرفیت را به میدان آورده و کار را به جوانان بسپاریم تا با اقتدار پیش برویم.

او به حمایت بسیج از این حرکت، به تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها و مردم اشاره و گفت: این فرصتی است که باید به درستی از آن استفاده شود که اگر استفاده نشود، با ورود دشمن، این فرصت از ما گرفته شده و تبدیل به تهدید می‌شود.

رئیس سازمان بسیج گفت: با توجه به نزدیکی سالروز آزادسازی خرمشهر و عملیات بیت‌المقدس، ارتش عراق در این عملیات منهدم شد و پس از آن، ارتش عراق توسط بلوک‌های شرق و غرب تجهیز شد.

با تقدیم احکام، مراکز آموزش سواد سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس رسماً کار خود را آغاز کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.