سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

دهک بندی بسیاری از افراد اشتباه است

علی علی‌زاده گفت: بسیاری از افراد به اشتباه در دهک بندی ها قرار گرفته اند و برخی مردم معتقدند اطلاعات آن‌ها به غلط ثبت شده است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دولت تاکنون سایت ثبت نام یارانه ها را باز نکرده؛ بعضی اطلاعات مردم درباره ازدواج، املاک و یا حتی افرادی که حالا بازنشسته شده اند، در طبقه بندی دهک ها به اشتباه ثبت شده است.

گزارش ها نشان می دهد پس از اعلام دولت برای واریز یارانه های جبرانی حذف ارز ترجیحی آرد، بخشی از مردم این یارانه را دریافت نکرده اند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده برای کسانی که یارانه ای دریافت نکردند، سامانه سازمان هدفمندسازی یارانه ها تا روزهای آینده راه اندازی می شود.

اما به گفته آقای عبدالملکی افرادی که به دهک خود و میزان دریافتیشان معترض هستند، باید به سامانه این وزارتخانه مراجعه کنند.

سامانه www.hemayat.mcls.gov.ir برای افرادی که به دهک بندیشان اعتراض دارند، فرصت مجدد بررسی داده است.

بر اساس گزارش ها، برخی از افراد اعلام کرده اند به علت "سفرهای خارجی" از دریافت یارانه بازمانده اند؛ این در حالی است که آنها می گویند یا به این سفرها نرفته اند و یا مأموریت شغلیشان باعث شده به خارج از کشور سفر کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
مجید
۰۹:۳۶ ۰۲ خرداد ۱۴۰۱
من زدین دهک ده کلا یک ماشین دارم
ماشین قبلی که فروختم هم برای من ثبت کردین
مستاجرم و فقط یک ماشین دارم با درآمد 7
دهک 10

کجا باید بریم خودمون رو اتیش بزنیم
رضا
۰۰:۱۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
اگر میخواهید احتکار کالا و ارزاق مورد نیاز مردم یک شبه از بین برود، کافی است کالاهای احتکاری را بین مردم به طور مجانی تقسیم کنید و محتکران را در ملأ عام شلاق زده و هزار برابر ارزش کالاهای مکشوفه جریمه اش کنید.
اسی
۱۳:۰۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
چرا برای بعضی که دونفرخانواده کارمند واریز شده ولی برای بعضی زده گردش مالی بالا.اینکه اگه یک وام ۵۰تومن بگیری گردش مالی تون رو میبره بالا.واقعا دارن ظلم میکنن به مردم
معلم
۱۷:۳۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
من یک معلم هستم که فقط یک پراید وحقوق معلمی ناچیز دارم چرا منو در دهک ده قرار دادن ویارا نه ام را قط کردن بعد به هر کی خونه وماشین خارجی داشته یارانه دادن این کجاش عدالته
یک ایرانی
۲۲:۲۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
واقعا چرا نمیان این دهک بندی ها رو تجدید نظر کنن ما رو دهک ده طبقه بندی کردن واقعا شاید ما ثروتمندیم خودمون نمیدونیم حتی سهام عدالت هم به همسرم ندادن اصلا انگار ما تو ایران حقی نداریم!دوتا لیسانس بدون شغل دولتی بدون بیمه دزست حسابی بدون منزل شخصی به نام خودمان با درامد ماهیانه چهار ملیون تومن .ما دهک دهم هستیم ؟!!
ناشناس
۱۸:۴۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
فردی باداشتن سه فرزند وهمسر تنها نان آور خانه دریک دهیاری پاره وقت با حقوق ماهیانه یک ملیون تومان به عنوان دهیار مشغول به کارمی باشد بخش دیگری از کاررا دریک مغازه با همین مبلغ دریافتی به خاطر بیمه بودن ادامه می دهدشما را بخدا این افراد در چه دهکی باید باشند که آقایان آنها را در دهک بالای سه قرارداده اند درضمن رزمنده ودارای سابقه ایثارگری هم می باشد