سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدودیت تردد برای محورهای شمالی کشور

تردد در آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد در روز جمعه ممنوع شد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: برای روزهای پایانی هفته محدودیت های جدید تردد به ویژه برای سواری در محورهای شمالی کشور اعمال شده است.

آقای ایمان محرابی نیا گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز جمعه ۲۳ اردیبهشت از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور در محور هراز هم تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۲۲:۰۰ روز جمعه ۲۳ اردیبهشت از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۲:۰۰ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثناء حاملان مواد سوختی و یا فاسد شدنی) از محور کرج - چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر‌ها کماکان از محور هراز ممنوع است

اجرای محدودیت‌های اعلام شده منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای این محدودیت‌ها لغو می‌شود.

برچسب ها: حمل ونقل ، وضعیت راه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.