سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده کل انتظامی :

با مجرمان جرایم خشن و خطرناک برخورد جدی می شود

سردار حسین اشتری گفت: با مجرمان خطرناک و مرتکبان جرایم خشن باید برخورد قاطع صورت گیرد و این افراد هیچ جای امنی ندارند.

سردار حسین اشتری در بازدید از کلانتری 14 و 11 بندرعباس گفت: حضور سریع و به موقع عوامل کلانتری در محل وقوع جرم سبب دلگرمی و مایه آرامش خاطر مردم است.

او با اشاره به اینکه کلانتری ها وپاسگاه ها در خط مقدم یگان های پلیس هستند افزود: اصلاح فرآیندها،کم کردن حجم ماموریت ها ،مطالعه بر روی روش های نوین واستاندارد سازی رفتار سازمانی وحرفه ای سازی باید به صورت ویژه در دستور کار کلانتری ها وپاسگاه ها قرارگیرد.

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر حفظ شان و کرامت مردم گفت: مردم هنگام مراجعه به پلیس باید احساس که گوش شنوا و زبان پاسخگو ودلی مهربان وهمراه در صدد رفع مشکل آنها است.

سردار اشتری بر هوشمند سازی کلانتری ها وتسریع در تبادل اطلاعات با مراجع ذی ربط به ویژه قوه قضائیه تاکید کرد و افزود : استفاده از ظرفیت معتمدان در برقراری امنیت در دستور کار قرار گیرد.

او همچنین در دیدار از خانواده شهید علی یوسف زاده گفت: شهدا مایه افتخار خانواده ها و موجب تجلی امنیت، عزت و اقتدار نظام اسلامی ما هستند و ادامه راه شهدا با الگوپذیری از منش، تفکر، دینداری و ولایت پذیری آنان امکان پذیر است.

شهید یوسف زاده در تاریخ ۲۲ فروردین ۱۳۸۴ در بندرلنگه و در درگیری با سارقان مسلح به شهادت رسید.

شرکت در نشست خبری در بندرعباس و بازدید از پایگاه دریابانی سلخ قشم از برنامه‌های فردا فرمانده کل انتظامی کشور به استان هرمزگان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.