سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لطيفى:

سازمان ثبت احوال پیش ران دولت الکترونیک است

رييس سازمان استخدامى كشور گفت: اطلاعات موجود در ثبت احوال منحصر به فردبوده و از هیچ مرجع دیگری قابل وصول نخواهد بود.

میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با حضور در سازمان ثبت احوال کشور گفت:  سازمان ثبتاحوال پیش ران دولت الکترونیک است و می تواند نقطه آغاز هر حرکتی در تحقق آن باشد. اطلاعات موجود در ثبت احوال منحصر به فردبوده و از هیچ مرجع دیگری قابل وصول نخواهد بود.

به گفته معاون رييس جمهور، برای ایجاد ارتباط و شناخت مناسب از دستگاههای مختلف، میزهای تخصصی شناخت دستگاهها راتشکیل داده ایم که موضوعات مختلفی از قبیل ساختار ، جایگاه مجموعه در پیکره بندی دولت الکترونیک ، سرمایه انسانی و سلامتاداری را رصد می کنند و یک تصویر فرضی را از شرایط و نیازهای دستگاه ارائه می دهند که لازم است با همکاری هر دستگاه اینتصویر ترمیم و تکمیل شود.

در ادامه رئیس سازمان ثبت احوال گفت: سازمان ثبت احوال کشور  با توجه به قابلیتهای موجود، آمادگی دارد در مسیر دولت الکترونیک وتحقق سازمانی هوشمند همکاری کامل را با سازمان امور اداری و استخدامی به عمل آورده تا با توجه به جایگاه این سازمان در دولتالکترونیک زمینه حرکت سایر دستگاهها و سازمانها در این مسیر فراهم و تسهیل كند .

به گفته كارگر، علیرغم کاستی های موجود، در نداشته ها متوقف نمی مانیم و با تکیه بر توانمندی های موجود با بیشترین ظرفیت وبصورت جهادی و گام به گام رو به جلو حرکت می کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.