سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره صمت مهاباد:

ثبت دستگاه کارت خوان در سامانه نانوایی‌ها

رئیس اداره صمت مهاباد گفت: تمام نانوایی‌های سطح شهر و روستای این شهرستان ملزم به ثبت دستگاه کارت خوان در سامانه نانوایی هستند.

محمد جهین گفت: تمام واحد‌های نانوایی، سنگکی، بربری، روغنی (یارانه ۱ و ۲ سطح شهر و روستا) باید در اسرع وقت و فوری اطلاعات دستگاه کارت خوان خود را در سامانه نانوایی‌ها به ثبت برسانند.

وی گفت: دارندگان برای ثبت مشخصات کارت خوان، به کافی نت‌های محل مراجعه کنند و در صورت بروز هر گونه مشکل به ساختمان اداری اتاق اصناف مراجعه کنند.

رئیس اداره صمت مهاباد گفت: در صورت مشکل با در دست داشتن مشخصات کارت خوان از جمله: پرداخت الکترونیک، شماره پذیرنده، شماره ترمینال و مشخصات کلی پروانه کسب اقدامات لازم را مبذول نمایید (بعد از ثبت تام فوری به اتحادیه اعلام شود)، تا اتحادیه بلافاصله برای جمع آوری مشخصات ثبت شده از کافی نت مربوطه اقدام و برای ارسال مشخصات این واحد‌ها به سازمان‌های ذیربط در مرکز استان اقدام کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
سجاد
۰۹:۲۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
خرابی
علی
۰۷:۰۶ ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
طرز کار با دستگاه جدید لطفا آموزش دهید بعد راه اندازی کنید
amirrezaghorbani
۱۲:۳۲ ۰۷ خرداد ۱۴۰۱
سلام .بنده الان نزدیک به 5ساله سهمیه نیمه یارانه ای که ابلاغ کردن بابت بربری سنگکی ها هنوز بهم ندادن دلیل به خاطر یک هفته مریض احوال بودم از ناحیه پادیسک نتونستم کپی جواز رو به اتحادیه ببرم حال خودتون قضاوت کنید ایا داخل پرونده ام مدارک لازم نداشتم اصلا این چند روزه فوت کرده بودم چرا واسه پول اتحادیه گرفتن سامانه به مشگل نمیخوره