سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم هوای خنک بهاری تا روز جمعه در اردبیل

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: تا روز جمعه آسمان استان غالباً نیمه ابری توام با وزش باد خزری و هوای خنک بهاری خواهد بود.

سیاوش محمدی گفت: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که جو استان اردبیل همچنان تا روز جمعه (۲۳ اردیبهشت) ناپایدار است که طی این مدت شاهد جریانات مرطوب خزری خواهیم بود که موجب خواهد شد آسمان استان غالباً نیمه ابری توام وزش باد خزری با هوای خنک بهاری باشد.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل می‌گوید: در پاره‌ای از اوقات شاهد رخداد مه، وزش تند باد‌های لحظه ای، رگبار باران و رعدوبرق در سطح استان اردبیل خواهیم بود.

محمدی گفت: با توجه به احتمال تشدید ناپایداری‌ها ناشی از شرایط فصلی و محلی، در برخی نقاط مستعد استان اردبیل آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه ها، اصابت صاعقه و بارش تگرگ دور از انتظار نخواهد بود که به هم استانی‌ها توصیه می‌گردد هشدار هواشناسی سطح نارنجی شماره ۱۵ استان اردبیل را مورد توجه قرار دهند.

به گفته او روز چهارشنبه (۲۱ اردیبهشت) موقتاً از شدت ناپایداری‌ها اندکی کاسته می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل می‌گوید: تغییرات دمایی نیز تا روز جمعه قابل ملاحظه نخواهد بود که از روز شنبه (۲۴ اردیبهشت) جو استان پایدار خواهد بود و بصورت نسبی بر دمای هوا افزوده خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.