سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذب سرمایه گذار و گردشگر رهاورد رویداد ساری ۲۰۲۲

معاون گردشگری میراث فرهنگی مازندران رهاورد رویداد ساری ۲۰۲۲ برای استان را جذب گردشگر و سرمایه گذار دانست.

حسنی درباره رهاورد رویداد ساری ۲۰۲۲ برای مازندران، گفت:قطعا مازندران با ظرفیت‌های مختلفی که در حوزه‌های گردشگری دارد می‌تواند گونه‌های مختلف گردشگری را به عنوان بازار عرضه به کشور‌های شرکت کننده در این رویداد به عنوان بازار تقاضا ارائه دهد.

او می‌گوید:مازندران با بسته‌های سفر در حوزه آژانس‌های خدمات مسافرتی و جهانگردی می تواند موفق به جذب گردشگر و همچنین سرمایه گذار از  این کشور‌ها  شود.

به گفته حسنی گردشگری از صنایعی است که آینده کشور‌ها را به طور حتم تغییر خواهد داد و کشور‌ها اکنون به این نتیجه و باور رسیده اند.

او می‌گوید:در واقع گردشگری یک حوزه زیربنایی با زنجیره گسترده‌ای از مشاغل و کسب و کار‌های مرتبط به آن است که ارزآوری را برای کشور‌ها به ارمغان می‌آورد.

به گفته حسنی، چون بازار‌های گردشگری ما اکنون کشور‌های عربی و حوزه خلیج فارس هستند به دنبال آن هستیم که بازار‌های گردشگری خود را در کشور‌های جدید امتحان کرده و توسعه دهیم.

ساری در مهرماه ۱۳۹۸ با تصویب هیات وزیران گردشگری کشور‌های عضو سازمان همکای‌های اقتصادی اکو در تاجیکستان به عنوان پایتخت گردشگری این سازمان در سال ۲۰۲۲ انتخاب شد و افتتاحیه این رویداد بین‌المللی نیز روز‌های ۲۰، ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت با حضور مسئولان سازمان همکاری‌های اقتصادی اکو و سفرای کشور‌های عضو اکو در ساری برگزار می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.