سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدی: با سپاهان فقط در ۳ شهر بازی می‌کنیم

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: فقط در شهر‌های مشهد، سیرجان و انزلی با سپاهان بازی می‌کنیم.

محمد محمدی سرپرست سابق تیم ملی امید درباره جدا شدن از این تیم گفت: قراداد کادر فنی امید به زودی تمام می‌شود و فدراسیون توجهی به تیم امید ندارد و اگر می‌خواهیم با این تیم نتیجه بگیریم باید حمایت‌های بیشتری صورت بگیرد. با توجه به شرایطی که فدراسیون داشت ادامه همکاری سخت بود و فکر کردم اگر کنار بکشم شاید شرایط بهتر شود.

محمد محمدی دروازه‌بان سابق تیم‌های پرسپولیس و استقلال به عنوان مدیر تیم ملی امید در کنار مهدی مهدوی‌کیا مشغول به فعالیت بود و پس از گذشت حدود ۸ ماه استعفای خود را به فدراسیون فوتبال تقدیم کرد و میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون با این استعفا موافقت کرد تا قطع همکاری با رضایت ۲ طرف صورت بگیرد.

داور در بازی امروز اشتباه تاثیرگذاری داشت

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت این تیم در لیگ برتر گفت: ما برای قهرمانی کار سختی داریم و با نتیجه‌ای که امروز رقم خورد شرایط ما سخت‌تر هم شد. متاسفانه برخی مشکلات داوری وجود دارد و در بازی امروز برابر ذوب آهن در یک صحنه داور به اشتباه برای تیم ما آفساید گرفت و اگر نمی‌گرفت موقعیت ما می‌توانست به گل تبدیل شود.  

تیم فوتبال پرسپولیس تهران امروز در هفته بیست و ششم لیگ برتر در اصفهان به مصاف ذوب آهن رفت و در پایان با نتیجه مساوی یک بر یک برابر حریف خود متوقف شد. سرخ پوشان تهران با این تساوی ۵۴ امتیازی شدند و در رده دوم جدول قرار دارند.

فقط حاضریم در مشهد، سیرجان و انزلی بازی کنیم

محمدی درباره آخرین وضعیت بازی پرسپولیس برابر سپاهان و اینکه این بازی در کجا برگزار می‌شود گفت: نمی‌دانم چرا شهر‌هایی که ما به عنوان میزبان انتخاب کردیم دوستان می‌اندازند گردن شورای تامین استان که اجازه نمی‌دهند. امروز سازمان لیگ اعلام کرد که بازی را باید در تبریز برگزار کنیم که گویا مسئولان هیئت فوتبال و شورای تامین تبریز اجازه برگزاری بازی در این زمین را ندادند. آخرین صحبت‌هایی که با بهاروند انجام دادیم گفتیم در شهر‌های که می‌توانیم بازی کنیم مشهد، سیرجان و انزلی است.

با رأی کمیته انضباطی دیدار رفت و برگشت پرسپولیس و سپاهان در فصل جاری لیگ برتر باید در زمین بی‌طرف انجام شود و به همین دلیل بازی رفت به میزبانی سپاهان در شهر اراک برگزار شد و برای بازی برگشت، پرسپولیسی‌ها ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد را انتخاب کردند، اما هنوز این مسئله قطعی نشده است. تا اینکه امروز سازمان لیگ اعلام کرد قرار است این مسابقه در ورزشگاه یادگار تبریز برگزار شود.


بیشتر بخوانید


محمدی درباره بدهی شهرخودرو گفت: اولین اقدامی که درویش انجام داد توافق نامه‌ای بود که با مسئولان شهر خودرو انجام داد و ما محکوم به پرداخت ۷ میلیارد و خورده‌ای به باشگاه شهر خودرو هستیم. زمانی که می‌خواستیم بدهی را پرداخت کنیم آقایان در باشگاه شهر خودرو گفتند باید ۱۰ میلیارد پرداخت کنیم. مستنداتی که دوستان ما در باشگاه شهر خودرو ارائه دادند با عددی که اعلام کردند همخوانی ندارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.