سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امباپه در مادرید دیده شد

مهاجم پاری سن ژرمن به همراه هم تیمی خود در پایتخت اسپانیا به سر می‌برد.

به گزارش مارکا، کیلیان امباپه به همراه اشرف حکیمی، هم تیمی اش در پاری سن ژرمن و نبیل، برادر این مدافع راست، در مادرید حضور دارد.

حضور این بازیکن فرانسوی در مادرید بار دیگر شایعاتی را به همراه داشت مبنی بر اینکه این فوق ستاره فصل آینده در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بازی خواهد کرد.

در حالی که کمتر از دو ماه به پایان قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن باقی مانده است و این بازیکن در روز‌های آینده در آستانه تصمیم گیری در مورد آینده خود است، حضور او در پایتخت اسپانیا باعث شده چنین شایعاتی قوت بگیرد.

سفر به مادرید فصل تازه‌ای در زندگی امباپه است که در هفته‌های اخیر شاهد انواع اتفاقات بوده و حتی شایعاتی مبنی بر تمدید قرارداد او با پاری سن ژرمن به گوش رسید.

قبلاً مارکا گزارش کرده بود، با وجود همه شایعات هفته‌های اخیر، رئال مادرید مطمئن است که این بازیکن ۲۳ ساله را در تابستان به خدمت خواهد گرفت. باشگاه همچنان معتقد است که پایه‌های پیوستن امباپه به لوس بلانکوس گذاشته شده است و این بازیکن خیلی زود قرارداد خود را امضا خواهد کرد.

مارکا در ۲۵ آوریل گزارش داد، امباپه فقط باید مقصد خود را برای فصل آینده به طور رسمی اعلام کند، اتفاقی که قبل از پایان فصل یعنی پس از ۲۱ می‌و بازی پاری سن ژرمن برابر متز، رخ نخواهد داد. تا قبل از این تاریخ، امباپه مقصد خود را اعلام عمومی نخواهد کرد.

هفته گذشته، لو پاریزین گزارش داد که پاری سن ژرمن و امباپه بر سر تمدید قرارداد این بازیکن برای دو فصل به توافق اصولی رسیده اند.

طبق برآوردها، کیلیان ۵۰ میلیون خالص در هر فصل به اضافه ۱۰۰ میلیون پاداش وفاداری اضافی دریافت خواهد. با این حال، مادر این بازیکن در بیانیه‌ای به سرعت این توافق را رد کرد.


بیشتر بخوانید


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.