سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست پلیس فتا استان ایلام عنوان کرد؛

کلاهبرداری با وعده ترفند آگهی فروش موی طبیعی

سرپرست پلیس فتا استان ایلام از شناسایی عامل کلاهبرداری در سایت دیوار با آگهی فروش لوازم آرایشی خبر داد.

به گفته سرهنگ علی‌رضا یعقوبی ، یکی از شهروندان با در دست داشتن مرجوعه قضایی در این پلیس حاضر و اعلام کرد از طریق سایت دیوار آگهی فروش موی طبیعی را مشاهده کرده است و طی دو مرحله جمعا مبلغ ۳۴۰ میلیون ریال برای صاحب آگهی واریز کرده است.

او می گوید: شاکی پس از دریافت بسته‌های مو متوجه کیفیت پایین و تقلبی بودن آن شده و پس از تماس با صاحب آگهی خواستار بازگشت پول خود شده، ولی فروشنده و جوابگوی شاکی نبوده است.

به گفته سرهنگ یعقوبی : با انجام اقدامات فنی و تخصصی توسط کارشناسان پلیس فتا متهم شناسایی و وجه به کلاهبرداری شده به حساب شاکی بازگردانده شد.

او می گوید: امروزه شاهد خرید و فروش کالا‌هایی نامرسوم از جمله لوازم آرایش از قبیل موی طبیعی در سایت‌های واسط فروش هستیم و تبلیغات آن در فضای مجازی بسیار به چشم می‌خورد که اکثر خریداران به منظور استفاده از آن در آرایشگاه‌ها و مراکز زیبایی اقدام به خرید می‌کنند.

سرپرست پلیس فتا استان ایلام با اشاره به اینکه خرید و فروش اینگونه کالا‌های نامرسوم هیچگاه در سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر انجام نمی‌گیرد، توصیه کرد وب‌ سایت‌های فروش اینترنتی و فروشگاه‌های معتبر را جهت خرید‌های آنلاین خود انتخاب کنند و همچنین هرگونه تفاوت قیمت معنی داری را یک هشدار کلاهبرداری تلقی کنید.

برچسب ها: پلیس فتا ، آگهی فروش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.