سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش چالش بازماندگان از تحصیل در سیستان و بلوچستان با تلاش نهاد‌های خیراندیش

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: «همه برای آموزش و پرورش، آموزش و پرورش برای همه» شعار قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر است.

خان محمدی در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان به تشریح فعالیت‌ها و اهداف قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر پرداخت و گفت: لازمه این کار جهادی و مهم بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های استانی و کشوری است.

او اقدامات اثر گذار و دارای برنامه را مهمترین قدم در شروع این حرکت جهادی دانست و افزود: فعالیت‌های قرارگاه، برمبنای برنامه، سامانه و به صورت شاخص محور تعریف شده است.

او گفت: با تلاش گروه‌های جهادی و نهاد‌های خیراندیش و آموزش و پرورش امیدواریم چالش بازماندگان از تحصیل در استان با روند کاهشی روبرو شود.

میرعبدی مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه با سپاس از دغدغه و مساعدت نهاد‌های دولتی و مردمی در جهت رفع محرومیت‌های ناخواسته استان در مبحث عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر، بالاخص وزیر آموزش و پرورش گفت: نیروی انسانی نیز فرایندی مهم است که در اختصاص، توزیع و جذب ماده ۲۸ و دانشگاه فرهنگیان نسخه ویژه‌ای برای استان باید در نظر گرفته شود که حداقل بتوان شرایط موجود را حفظ کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.