سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منافی: هر بازی برای پرسپولیس حکم فینال را دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان تلاش خود را برای رسیدن به صدر جدول می کنند و هر بازی برای آنها حکم فینال را دارد.

جواد منافی گفت:با توجه به شرایط جدولی، هر بازی حکم فینال دارد. به همین دلیل می‌توانم بگویم اکنون به نقطه اوج و حساس بازی‌های لیگ رسیده‌ایم. تیم ذوب آهن در فصل جاری خیلی خوب نبوده، اما تمام تلاش  خود را می‌کند تا در اصفهان، پرسپولیس را ببرد. همچنین  سرخپوشان برای رسیدن به صدر جدول  تلاش می‌کنند. البته هنوز هم معتقدم  قهرمانی سرخپوشان  دور از دسترس نیست.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال امروز به مصاف تیم فوتبال ذوب آهن در ورزشگاه فولاد شهر می‌رود. سرخپوشان با ۵۳ امتیاز و اختلاف ۴ امتیازی با استقلال در رتبه دوم جدول رده بندی قرار دارد.

او درباره وضعیت خط حمله پرسپولیس گفت: آل‌کثیر به علت مصدومیت فصل را از دست داد و عبدی هم هنوز جوان است و نیاز به فرصت دارد تا بتواند به بازیکنی پخته تبدیل شود. با توجه به این مسائل، انتظار می‌رفت که با ورود تمیروف مشکل گلزنی پرسپولیس برطرف شود، اما هنوز پای او به گلزنی باز نشده است. به نظرم او خرید خوبی برای پرسپولیس نبود.

شرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی که در اسفندماه با قراردادی یک و نیم ساله به پرسپولیس پیوست، هنوز نتوانسته برای سرخپوشان گل بزند و عملکرد خوبی نداشته است.


بیشتر بخوانید


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.