سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد فرماندار میانه از کندی پروژه کمربندی جنوبی

فرماندار ویژه میانه گفت: پروژه کمربندی جنوبی این شهر بیش از سی سال است که در حال اجرا بوده و برای همه مردم خسته کننده شده است.

آقای سعادتی فرماندار ویژه میانه در جمع اعضای شورا‌های اسلامی شهر‌های شهرستان و شهرداران با بیان اینکه کندی در اجرا و تاخیر چندین ساله در بهره برداری از پروژه‌های عمرانی شیرینی آن برای مردم را از بین می‌برد به پروژه کمربندی جنوبی میانه اشاره کرد و گفت: این پروژه مهم بیش از سی سال است که در حال اجرا بوده و برای همه مردم خسته کننده شده است.

  حرکت لاک پشتی در اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های عمرانی به هیچ عنوان قابل قبول نیست و شهرداری باید برای آن برنامه‌ای یکساله تعریف کرده و از امروز با جدیت این کار را آغاز کند تا پرونده سی ساله این پروژه بسته شود.

وی با تاکید بر اینکه محور و موتور محرکه و توسعه شهرستانها شهر‌های آن هستند خطاب به شهرداران شهر‌های تابعه شهرستان میانه از آنان خواست تا با جدیت و اهتمام بیشتری به جلوه های بصری شهر از جمله زیباسازی، پاکیزگی و رنگ آمیزی به ویژه در ورودی شهر‌ها توجه داشته باشند.

وی خواستار اولویت دادن به چندین پروژه مهم توسط شهرداران و شورا‌های اسلامی شد.

در حال حاضر نیاز به کار ده برابری در شهر‌ها کاملا محسوس است و اگر نتوانیم شهرهایمان را که نماد کل شهرستان است  با زیبایی به مردم و مسافرین معرفی کنیم با ایجاد خاطره‌ای بد در ذهن آنان کل شهرستان زیر سوال می‌رود.

وی همچنین با اذعان بر نیاز مبرم معابر و کوچه‌های شهر میانه و شهر‌های تابعه به آسفالت مناسب از پیگیری جدی خود برای اخذ قیر رایگان دولتی برای این امر به ویژه تلاش برای ایجاد ساز و کاری برای بهره مندی شهر‌های کوچک از این امکان خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با تحقق این امر خدمتی ویژه به مردم ارائه خواهد شد.

گفتنی است در این مراسم  از اعضای شورا‌های اسلامی و شهرداران شهر‌های میانه، ترکمانچای، ترک، آقکند و آچاچی و اعضای شورای شهرستان و نیز کارگران نمونه شهرداری میانه تجلیل شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.