سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی پست فارس برای تسهیل پروژه شهر هوشمند

مدیرکل پست استان فارس گفت: جهت رفع مشکل آدرس دهی همشهریان آماده همکاری با شهرداری شیراز هستیم.

مهدی آزادی در راستای رفع مشکلات و نقص‌های آدرس معابر شیراز با عضو شورای شهر شیراز دیدار و فرآیند نصب پلاک‌های آبی ساختمان‌ها توسط شهرداری که مدتی است متوقف شده را مورد بررسی قرار داد.

او گفت: بیشتر مردم هنگام آدرس نویسی از پلاک شهرداری استفاده می‌کنند و عدم نصب این پلاک‌ها موجب سردرگمی شهروندان و دستگاه‌های خدمت رسان از مراجعه به آدرس‌ها می‌شود.

آزادی، به تخصیص و نصب کد پستی ۱۰ رقمی برای بیش از ۹۰ درصد از مکان‌های موجود در استان فارس توسط پست استان اشاره کرد.

مدیرکل پست فارس گفت: تکمیل چرخه رفع مشکلات آدرس نویسی با نصب پلاک ۲ و ۳ رقمی ساختمان‌ها محقق خواهد شد که علی‌رغم اینکه این موضوع جزو تکالیف ابلاغی به شهرداری است، بیش از یک دهه است که انجام نشده.

آزادی ضمن اشاره به کار‌های انجام شده در راستای پیشبرد پروژه ملی GNAF در پست استان فارس، به تشکیل بانک اطلاعاتی جامع از اطلاعات مکانی در اداره کدگذاری پست استان اشاره و آمادگی پست استان را جهت همکاری با دستگاه‌های متولی جهت اجرایی کردن پروژه شهر هوشمند اعلام کرد.

مسئول کدگذاری پست استان نیز ضمن اشاره به اهداف پروژه ملی GNAF در راستای ایجاد آدرس یکتای استاندارد جهت اماکن شهری و روستایی، خواستار انجام وظایف قانونی دستگاه‌ها طبق آیین نامه‌های بالادستی شده و تقاضای برنامه ریزی جهت نصب پلاک‌های تلفیقی (کد پستی ده رقمی + پلاک آبی شهرداری) توسط شهرداری‌های استان شد.

مهدی نصیری قرقانی هم در خصوص بررسی در راستای رفع موانع پروژه نصب پلاک آبی توسط شهرداری قول مساعدت داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.