سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار ایلام مطرح کرد

روحیه جهادی رمز موفقیت انقلاب اسلامی

استاندار ایلام گفت: روحیه جهادی و تفکر بسیجی می‌تواند پایه‌های ستبر نظام و انقلاب اسلامی را بیش از گذشته تقویت و مستحکم کند.

آقای حسن بهرام نیا در نشست مجمع جهادگران بسیج سازندگی استان گفت: با هدف توسعه کشور، استفاده از ظرفیت و توان نیرو‌های جهادی و برگزاری نشست‌های مجمع جهادگران با استانداران و دیگر مسئولان استانی در دستورکار قرار دارد.

او گفت: گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی در راستای تقویت بنیه‌های نظام و انقلاب اسلامی و خدمت به مناطق محروم سر از پا نمی‌شناسند و ما به این حال نیرو‌های جهادگر غبطه می‌خوریم که در دورافتاده‌ترین نقاط کشور و خارج از قید پست و مقام  خاضعانه به مردم خدمت می‌کنند.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه نیرو‌های مومن، انقلابی و جهادی، به صورت جهادگونه در برابر هر وظیفه‌ای که محول می‌شده است پای کار بوده اند، گفت: آنچه در دفاع مقدس جنگ را در برابر ۶۴ کشور جهان با همه امکانات نظامی جنگ سرد و سخت به پیروزی رساند چیزی جز روحیه جهادی نبود.

او با بیان اینکه ۹ تفاهم نامه بین بسیج سازندگی و دستگاه‌های اجرایی استان امضا شده است، گفت: وجود بیش از ۱۱۰۰ گروه جهادی در استان ظرفیت بزرگی است که می‌توان از این ظرفیت در راستای توسعه استان و محرومیت زدایی استفاده کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.