سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۵۰ تن گندم احتکار شده در دیواندره کشف شد

فرمانده انتظامی کردستان از کشف ۲۵۰ تن گندم احتکار شده به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان دیواندره خبر داد.

سردار علی آزادی گفت: ماموران انتظامی شهرستان دیواندره با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی و کشف انباری شامل مقادیر قابل توجهی گندم احتکار شده شدند.

فرمانده انتظامی کردستان گفت: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مراجع قضائی در بازرسی از انبار مورد نظر ۲۵۰ تن گندم فاقد مجوز قانونی و احتکار شده کشف کردند، که کارشناسان ارزش این مقدار گندم احتکار شده را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

او با اشاره به اینکه پلیس با تمام توان با سوداگران اقتصادی مبارزه می‌کند، گفت: در این عملیات یک متهم دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قانونی قرار گرفت.

کشف ۱۳ میلیارد نهاده‌های دامی احتکار شده در قروه

 سردار علی آزادی گفت: ماموران انتظامی قروه با اشراف اطلاعاتی محل دپوی نهاده‌های دامی فاقد مجوز قانونی در این شهرستان را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی کردستان گفت: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از انبار مورد نظر ۶۰ تن گندم، ۴ تن سویا دامی و ۸۰۰ کیلو گرم جو خارجی فاقد مجوز قانونی و احتکار شده را کشف کردند.

او می گوید: کارشناسان ارزش این مقدار نهاده‌های دامی را ۱۳ میلیارد ریال برآورد کردند، در این عملیات یک متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.