سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبدی: تیم ملی فوتبال آبروی همه مردم است

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان گفت: تیم ملی به عنوان آبروی همه مردم باید با اقتدار در جامعه ورزشی ورود پیدا کند.

حسین عبدی سرمربی تیم ملی نوجوانان درباره اینکه شرایط فعلی فدراسیون فوتبال چقدر او را به تشکیل اردوهای منظم و بازی های دوستانه بهتر امیدوار می‌کند، گفت: همه نگران هستیم. وقتی ثبات باشد همه از نگرانی خارج می شوند اما تیم ملی فوتبال برای من یا شما یا دیگری نیست. آبروی همه مردم است و باید با اقتدار وارد هر مجموعه ای و هر جامعه ورزشی شود تا از آبروی این مملکت، پرچم و مردم دفاع کند. 

بعد از عزل عزیزی خادم مدتی است که فدراسیون فوتبال رئیس ندارد و با سرپرستی میرشاد ماجدی اداره می شود. علاوه بر این، جلسات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به علت به حد نصاب نرسیدن اعضا رسمیت پیدا نمی کند تا درباره مسائل مختلف فوتبال تصمیم گیری کنند.


بیشتر بخوانید


قراردادم با فدراسیون فوتبال امضا نشده است 

حسین عبدی رئیس تیم ملی جوانان درباره قراردادی که با فدراسیون فوتبال امضا کرده است، گفت: هنوز قراردادی امضا نشده است و اکنون هم فقط باید تیم  را سریع‌تر به مسابقات کافا ارسال کنیم.   من اصرار داشتم از سال گذشته تیم کارش را شروع کند اما این موضوع دیر اتفاق افتاد. به همین دلیل تا حدی زمان را از دست دادیم.

حسین عبدی مدتی پیش به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب شد اما هنوز قراردادی با این مربی امضا نشده است. 

عبدی درباره دلیل بالا بودن میانگین سنی تیم‌های لیگ برتری و اینکه بیشتر تیم‌ها از بازیکنان مسن استفاده می‌کنند، گفت: همیشه باید باشگاه ها تیم های ملی را تغذیه کنند. باشگاه ها از لحاظ اقتصادی و نتیجه زیر فشار و استرس هستند. به همین دلیل از بازیکنان باتجربه استفاده می کنند و  در مورد استفاده از نفرات جوان و بازیکنانی که باید نیاز به زمان داشته باشند، ریسک نمی‌کنند.

بازیکنان سنی تیم های لیگ برتری افزایش یافته و مربیان کمتر از بازیکنان جوان و آینده دار استفاده می کنند و همین موضوع نگرانی ها را برای آینده فوتبال کشورمان به وجود آورده است. 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.