سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره تدریس خلاق در آموزش عالی در دانشگاه کردستان آغاز شد

دومین دوره جشنواره تدریس خلاق در آموزش عالی امروز با هدف تبادل تجربه و مستندسازی ابتکارات بین اساتید در دانشگاه کردستان آغاز شد.

رئیس دانشگاه کردستان در آیین افتتاحیه جشنواره تدریس خلاق در آموزش عالی گفت: استفاده از بستر فناوری اطلاعات در دانشگاه‌ها در همه امورات با سرعت در حال گسترش است.

رحمت صادقی با اشاره به اتوماسیونی کردن همه فرآیندها، گفت: در گذشته در کتابخانه‌ها و لابه‌لای مجلات تحقیق می‌کردیم تا موضوع و مطالب مورد نظر خود را پیدا کنیم و در نهایت اطلاعات اندک و ناقصی را هم جمع آوری می‌کردیم، اما امروزه خوشبختانه براحتی همه اطلاعات در دسترس است و در عرض چند دقیقه امکان جمع آوری اطلاعات کامل میسر است.

او همچنین به تاثیر کرونا در بکارگیری آموزش مجازی برای دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: اگر وضعیت کرونایی پیش نمی‌آمد، بی شک روند آموزش مجازی کندتر پیش می‌رفت، اما خوشبختانه این مسیر کوتاه و امروزه استفاده از فناوری اطلاعات در آموزش مجازی گسترش پیدا کرده است.

رییس دانشگاه کردستان می گوید: هدف از برگزاری جشنواره تدریس خلاق، تبادل تجربه و مستندسازی ابتکارات و حفظ بستر فراهم شده است تا در آینده بتوان بهتر و با کیفیت مناسب‌تر از آن برای امتحانات، دروس عملی و کارگاهی استفاده کنیم.

دکتر صادقی ابراز امیدواری کرد این جشنواره به اهداف ترسیم شده خود دست یابد و کتابچه‌ای از این جشنواره تهیه شود تا از زحمات همه همکاران در سال‌های آینده نیز استفاده شود.

در ادامه دکتر معاون آموزش دانشگاه کردستان نیز گفت: اولین دوره جشنواره سال گذشته با تاکید بر آموزش مجازی برگزار و اساتید اقدام به تبادل تجارب خود در این زمینه کردند.

محمد رزاقی گفت: امسال و در دومین دوره این جشنواره ۳۰ ارائه و ۲۷ ایده ارائه خواهد شد که امیدواریم برای همه مفید باشد.

لازم به ذکر است دومین دوره جشنواره تدریس خلاق در آموزش عالی در دانشگاه کردستان  از روز گذشته آغاز و تا روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.