سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح پارکبان در خیابان امام (ره) میاندوآب اجرا می‌شود

فرمانده انتظامی میاندوآب با بیان اینکه طرح پارکبان در خیابان امام (ره) این شهر اجرا می‌شود، گفت: با اجرای این طرح، خودرو‌های پارک شده در خارج از محدوده طرح با جرثقیل به پارکینگ انتقال داده می‌شوند.

سرهنگ فخرالدین رستم پور گفت: اجرای طرح پارکبانی از امروز، آغاز شده و خودرو‌هایی که در خیابان امام (ره) در خارج از محدوده پارکبانی و زیر تابلو حمل با جرثقیل پارک شده باشند، با جرثقیل به پارکینگ منتقل می‌شود.

این طرح به موجب اجرای ماده ۱۳ قانون رسیدگی به تخلفات واخذ جرایم سال ۱۳۹۰ و اجرای مصوبه شورای ترافیک در راستای ساماندهی وضعیت ترافیک سطح شهر و ارتقای رضایتمندی شهروندان اجرا می‌شود.

رستم پور با اشاره به اینکه به موجب اجرای این قانون، هزینه حمل جرثقیل و پارکینگ از مالک خودرو و یا متصرف قانونی دریافت خواهد شد، گفت: خودرو‌هایی که در سمت راست خیابان امام و زیر تابلو حمل با جرثفیل توقف کنند، به پارکینگ انتقال و پس از احراز هویت خودرو ترخیص خواهد شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: همچنین در سمت چپ خیابان امام طرح پارکبانی براساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان با اخذ هزینه پارکبانی از مالکان خودرو اجرا می‌شود.

سرهنگ رستم‌پور می گوید: لازمه اجرای این طرح همکاری رانندگان وشهروندان با مجریان طرح بوده و نتیجه اجرای این طرح را با احساس رضایتمندی و آرامش خاطر همشهریان شاهد خواهیم بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.